Wie weet of rucola mag? (Die bittere sla-soort?)
Had vanavond een pizza van de AH waar rucola bij zat..
Woensdag 30 Januari 2008 11:37 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
ja, mag. zit vitamine c in.
Donderdag 31 Januari 2008 1:37 pm
Sue Moderator
Re: Rucola?
Bedankt Alexandraatje! Ik heb nog een zakje in de koelkast. Ik zal ze zo wat geven.
Donderdag 31 Januari 2008 9:39 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
zeker weten dat ze er van smullen.
Vrijdag 1 Februari 2008 7:50 am
Sue Moderator
IEHHH! De hele kamer rook naar Rucola! Ik was al aan het zoeken waar het lag. Of ik niets had gemorst maar de geur is gewoon heel erg doordringend. Ze vonden het wel wat! Vooral Zazu. (De vuilnisbak!)
Zazu is sinds kort een vuilnisbak omdat hij echt alles opeet. Hij was eerst heel erg selectief. Wilde niets hebben. Nu gaat z'n snavel open als ik op z'n teentjes ga staan.
OF, je hebt zo'n schat van een Zazu dat hij je helemaal geen namen noemt en gewoon aanneemt hoe jij hem noemt. Maar ja, in dat geval zou ik me ook wel HEEEEEELLLLL erg schuldig voelen hoor dat ik zo'n lieverd vergelijk met een vuilnisemmer terwijl hij dit allemaal maar aanneemt van je dat je hem zo noemt.
Voel je je al een beetje schuldig nu????
Zondag 3 Februari 2008 9:38 pm
Sue Moderator
Ik voel me inderdaad een beetje schuldig. (Maar ik bedoel het nog wel zo liefkozend )
Het doet me denken aan moederdag, een jaar of twee terug.
Ik kwam 's ochtends naar beneden meen ik en haalde Zazu uit de kooi. Hij boog zich voorover om mij een zoentje te geven en zei vrolijk 'Hi Sue' Hij had me niet blijer kunnen maken!