Rucola?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Rucola?  Reageer met quote  

Wie weet of rucola mag? (Die bittere sla-soort?)
Had vanavond een pizza van de AH waar rucola bij zat..
Bericht Woensdag 30 Januari 2008 11:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja, mag. zit vitamine c in.
Bericht Donderdag 31 Januari 2008 1:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Rucola?  Reageer met quote  

Bedankt Alexandraatje! Ik heb nog een zakje in de koelkast. Ik zal ze zo wat geven. Very Happy
Bericht Donderdag 31 Januari 2008 9:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

zeker weten dat ze er van smullen.
Bericht Vrijdag 1 Februari 2008 7:50 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

IEHHH! De hele kamer rook naar Rucola! Laughing Ik was al aan het zoeken waar het lag. Of ik niets had gemorst maar de geur is gewoon heel erg doordringend. Laughing Ze vonden het wel wat! Vooral Zazu. (De vuilnisbak!)
Bericht Vrijdag 1 Februari 2008 11:27 am
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Hahaha das minder maar wel fijn dat ze er van genoten hebben.
Hoezo is Zazu de vuilnisbak?
Bericht Vrijdag 1 Februari 2008 7:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 1 Februari 2008 8:17 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zazu is sinds kort een vuilnisbak omdat hij echt alles opeet. Hij was eerst heel erg selectief. Wilde niets hebben. Nu gaat z'n snavel open als ik op z'n teentjes ga staan. Laughing Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 2 Februari 2008 1:56 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Arme Zazu wordt met een pedaalemmer vergeleken. Wat is Sue toch een ondeugende mamie. Nee! Nee!
Bericht Zaterdag 2 Februari 2008 4:55 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat valt toch wel mee? En Zazu lijkt er niet mee te zitten: Als er maar voer geschoven wordt! Laughing
Bericht Zaterdag 2 Februari 2008 9:55 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ach, de reden waarom Zazu er niet mee zit is waarschijnlijk omdat hij ook wel van die "lieve" woordjes voor jou heeft. Laughing Twisted Evil Laughing Twisted Evil
Bericht Zondag 3 Februari 2008 6:12 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh-oh.. Daar had ik niet aan gedacht! Laughing
Bericht Zondag 3 Februari 2008 9:34 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

OF, je hebt zo'n schat van een Zazu dat hij je helemaal geen namen noemt en gewoon aanneemt hoe jij hem noemt. Maar ja, in dat geval zou ik me ook wel HEEEEEELLLLL erg schuldig voelen hoor dat ik zo'n lieverd vergelijk met een vuilnisemmer terwijl hij dit allemaal maar aanneemt van je dat je hem zo noemt.

Voel je je al een beetje schuldig nu???? Shocked Twisted Evil
Bericht Zondag 3 Februari 2008 9:38 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik voel me inderdaad een beetje schuldig. Crying or Very sad Crying or Very sad (Maar ik bedoel het nog wel zo liefkozend Laughing )
Het doet me denken aan moederdag, een jaar of twee terug.
Ik kwam 's ochtends naar beneden meen ik en haalde Zazu uit de kooi. Hij boog zich voorover om mij een zoentje te geven en zei vrolijk 'Hi Sue' Hartje Hij had me niet blijer kunnen maken!
Bericht Maandag 4 Februari 2008 11:36 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat lief Hartje
Bericht Maandag 4 Februari 2008 11:40 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:48 pm
  Berichten van afgelopen: