rui en pellets

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Oke, gaan we, (pagina 6 alweer, aardig gek Very Happy)

Als je inlog op PP wat staat er onder je naam, bij mij, Rekeningtype: Premier Status: Gecontroleerd

Staat er bij jou Status gecontroleerd?
Bericht Donderdag 3 Juni 2010 10:02 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Windkracht13
Oke, gaan we, (pagina 6 alweer, aardig gek Very Happy)

Als je inlog op PP wat staat er onder je naam, bij mij, Rekeningtype: Premier Status: Gecontroleerd

Staat er bij jou Status gecontroleerd?

Rekeningtype: Privé Opwaarderen Status: Gecontroleerd
Bericht Donderdag 3 Juni 2010 10:12 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Rekening type bij jou is Prive, kan je 'm Opwaarden via een link?

Wat staat er, als je met je pijltje op profiel gaat staan, en dit aanklikt, Bankrekening toevoegen of verwijderen ?

Als het goed is, zie je welke bank je zit, voor mij Rabobank, met laatste cijfers rekeningnr.
Daarnaast moet dan staan , Status :Primair Bevestigd

Staat dit er bij jou ook?
Bericht Donderdag 3 Juni 2010 10:21 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik kan hem via een link op waarderen en ik heb ook Rabobank en er staat primair bevestigd
Bericht Donderdag 3 Juni 2010 10:25 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Oke, gaat de goede kant op,

Ik denk, dat je deze moet opwaarderen, en dat het dan werkt, goed staat ingesteld...
Bericht Donderdag 3 Juni 2010 10:29 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Oke, gaat de goede kant op,

Ik denk, dat je deze moet opwaarderen, en dat het dan werkt, goed staat ingesteld...

hoe bedoel je?

gewoon geld erbij storen net als die 63 euro?
Bericht Donderdag 3 Juni 2010 10:35 am
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Als je deze via de link heb opgewaardeerd (Rekening type), kan je recht streeks betalen via PP (Dus hoef je geen geld over te schrijven)

Ik moet heel even aan de slag, ben op het werk, binnen 15 min. weer terug!

Even opwaarderen, en dan zijn we eruit denk ik.
Bericht Donderdag 3 Juni 2010 10:41 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Als je deze via de link heb opgewaardeerd (Rekening type), kan je recht streeks betalen via PP (Dus hoef je geen geld over te schrijven)

Ik moet heel even aan de slag, ben op het werk, binnen 15 min. weer terug!

Even opwaarderen, en dan zijn we eruit denk ik.

Oke als jij mij uitlegt hoe Wink ik ga zo ook even lunchen ben met 10 minuten weg en ben 30 min later weer terug hihih
Bericht Donderdag 3 Juni 2010 10:45 am
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by millie
ik kan hem via een link op waarderen en ik heb ook Rabobank en er staat primair bevestigd

Wat gebeurd / staat er op je scherm als je die link aanklikt?
Bericht Donderdag 3 Juni 2010 11:01 am
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Dit is ook een manier om je rekening te opwaarderen,

Inlog op PP, hulp aanklikken,

Klik op, Rekening Typen,

Onderaan deze pagina, staat in het blauw, opwaarderen, hierop klikken en aanwijzingen volgen die je dan krijg.

Ik krijg dan een melding, dat mijn rekening al is opgewaardeert, kan dus niet zien wat ze jou vragen.

In ieder geval Opwaarderen naar Premier...

Als dat is gelukt, zou er dus onder je naam moeten staan Rekeningtype: Premier, Status gecontroleerd.
Bericht Donderdag 3 Juni 2010 11:21 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Gelukt alleen kan ik nog niet mijn rekening betalen:S
Bericht Donderdag 3 Juni 2010 11:50 am
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Het moet echt gaan werken zo, alle iinstellingen staan nu hetzelfde als bij mij.

Als je op PP ingelogd bent, wat staat er naast je saldo bij, Limieten weergeven?

Kan je je mail checken, waar je nu bent, misschien moet je iets bevestigen via hun mail?

((Denk ik niet hoor))
Bericht Donderdag 3 Juni 2010 12:15 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Betalingen versturen

Met uw PayPal-rekening kunt u goederen en diensten aanschaffen, een cadeau kopen en nog veel meer. U hoeft niet meer te doen dan inloggen op uw PayPal-rekening en op het tabblad Geld overmaken klikken. U kunt geld overmaken met uw PayPal-saldo, bankrekening of creditcard. Betalingen kunnen worden gedaan in euro's, Amerikaanse dollars en 22 andere valuta's

dit lees ik uit de mail ik moet verder niks bevestigen
Bericht Donderdag 3 Juni 2010 12:28 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Dit staat er bij limiet

Uw rekeninglimieten
Om veiligheidsredenen hebben we beperkingen voor het verzenden en ontvangen en opnamelimieten ingesteld voor uw PayPal-rekening. Om uw limieten op te heffen, selecteert u de limieten die u wenst te verwijderen en klikt u op de knop Limieten opheffen.

De limieten worden weergegeven in uw primaire valuta. Als u een transactie verricht met een andere valuta, wordt het bedrag van deze transactie omgerekend naar uw primaire valuta en verrekend met uw limiet.
Bericht Donderdag 3 Juni 2010 12:30 pm
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb 'm al door, de regels zijn aangescherpt.
Toen ik met PP begon, was het binnen een paar muisklikken geregeld.

Puur voor veiligheid moet je nu wat meer moeite doen, om je account volledig te activeren.

Naast je PP saldo,staat in het blauw, Limieten weergeven hierop klikken.

Bij mij staat er een bedrag van 2500 euro, als je deze ophef, opend een ander scherm met deze info, Alle dingen die geactiveerd zijn, en de dingen die nog gedaan moeten worden. Lees dat even door, en je bent echt klaar.

Het gaat om deze info, die je op de pagina kan lezen.

Overeenkomst accepteren. We zijn wettelijk verplicht om u de incasso-overeenkomst te laten invullen, zodat uw bankrekening aan uw PayPal-rekening kan worden gekoppeld voor directe aankopen en bankoverschrijvingen.

Ofwel je moet een identificatiebewijs en bewijs van adres uploaden.

Het uploaden van bewijs kan en moet ook via die pagina, dan werkt het echt!!!!!
Bericht Donderdag 3 Juni 2010 12:47 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 7:46 pm
  Berichten van afgelopen: