|
|
|
Corrie
Fladderaar
|
| Snoep gekocht |
|
|
Was vandaag in de dierenwinkel. Hadden ze weer wat nieuws voor papegaaien. Tropisch fruit en noten. Ik keek naar de prijs en sloeg stijl achterover. Voor een klein zakje 12,95. Dan moeten ze dat toch lekker vinden. Dus met wat getwijfel toch gekocht.
Gelijk toen ik thuis kwam heb ik de zak geopend en Dommel iets gegeven. Nou, hij laat het gelijk vallen. Zo heb Dommel alles uit die zak een keer geprobeerd, maar alles laat hij vallen. Behalve de noten.
En ik heb ook nog eens de helft van die zak leeggehaald. Want er zaten van die rondjes in. En ik controleer alles.
Heb ik zo'n rondje opengemaakt, blijkt dat er pinda's inzitten. Gelijk weg ermee. Misschien willen Bokkie en Rokkie het tropisch fruit wel uitproberen. Maar nee hoor, totaal negeren.
Het liefste zou ik dit dure snoepgoed achter in die keeltjes duwen. (geintje)
Dit doe ik in ieder geval geen tweede keer. Van dit geld kon ik een leuk speeltje kopen. |
Woensdag 14 September 2005 10:04 pm |
|
|
joke
Vlieger
|
ach ik koop ook altijd vanalles en eten ze het ?? ho maar hahahahaha
je zou kunnen doen of jij het wel heel erg lekker vind dan word ie vast wel nieuwsgierig en wilt het dan ook  |
Woensdag 14 September 2005 10:12 pm |
|
|
|
|
Sannie
Ervaren vlieger
hm.. ik ken dat dan denk je, ow dat vinden ze wel lekker eenmaal thuis om te proberen moeten ze het niet
Kaketoe,s zijn van aard al mieremeuten qwa eten, heel kieskeurig zijn ze...
Met Paco ben ik bijna een jaar bezig geweest om een palmnoot te laten eten, nou vergeet het maar hij dacht eet dat ding maar lekker zelf op haha.
Maat wat Joke zegt wil vaak wel lukken hoor  |
Donderdag 15 September 2005 8:46 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Dat tropisch fruit willen ze hier ook niet. Ze kijken ernaar en kwakken het direct weg Ik koop trouwens gewoon tropisch fruit mix voor mensen en studentenhaver. Maar ze willen alleen maar de rozijnen Maar ach, ze vinden vers fruit heerlijk, dus wat maakt het uit  |
Donderdag 15 September 2005 10:12 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Snoep gekocht |
|
|
Zo hallo, wat een prijs zeg! En dat voor iets wat hij niet (allemaal) lekker vindt!
Je kan Dommel ook jaloers maken.. Jamy weet je vast te vertellen hoe.. ha ha ha!
Wat bedoel je met rondjes? |
Donderdag 15 September 2005 5:31 pm |
|
|
Corrie
Fladderaar
|
Die rondjes lijken net op die nootjes die voor mensen te koop zijn. In van die assortibakjes. Het lijkt net of er sesamzaakjes op zitten.
Ik heb net gedaan of dat ik het super lekker vindt, terwijl ik hem niet aankeek. Zo moet het toch ?
Maar nee hoor, hij moet het niet.
Jaloers maken werkt ook niet, want Bokkie en Rokkie eten het ook niet en de hond geef ik het liever niet. |
Donderdag 15 September 2005 5:55 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ohhh ik snap wat je bedoelt! Van die Japanse dingetjes toch?
Hmmm, het kan zijn dat 'ie het later lekkerder vindt.. Of misschien als je 'm er iets voor laat doen? Dan is het altijd lekkerder! Of ehm, Jamy's gemene methode gebruiken..  |
Donderdag 15 September 2005 6:05 pm |
|
|
|
|
Corrie
Fladderaar
|
In ieder geval heb ik die japanse dingetjes er allemaal uit gevist. Want daar zitten pinda's in.
Volgens mij zitten er ook dadels in. Lust Dommel ook niet. |
Donderdag 15 September 2005 6:12 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by Sue
Of ehm, Jamy's gemene methode gebruiken..
Kan je dat "gemene" ajb tussen "..." zetten Ze denken hier al zo slecht over me
Snoepje vóór Dommels snavel houden Corrie, nét buiten zijn bereik.....
vervolgens net doen of je hetzelf heerlijk vind en opeten.... dat deed je al las ik, maar dat beetje plagen ..... Troy viel bijna uit z'n klimboom omdat hij persé toch die pellet wilde hebben. Toen hij hem uiteindelijk had zat hij als een kind zo tevreden om zich heen te kijken én pellets te eten....
't Was voor zijn eigen bestwil.... zo wil ik best "gemeen" zijn hoor  |
Donderdag 15 September 2005 10:43 pm |
|
|
|
|
jeannette
Fladderaar
ik heb ook precies zo'n zak gekocht voor Japie...enne...hij moest 't dus ook niet!!!
balen hoor...zo duur!!
dan denk je inderdaad iets goeds EN lekkers te kopen...en dan moet hij 't niet!!
inderdaad zonde van je geld....kun je veeeeel leukere dingen mee doen!!
maar goed, zijn Harrison's moet hij nu ook niet meer.....op deze manier blijft er weinig anders over dan maar weer zijn "oude" voer te gaan geven, in combinatie met vers fruit/eitje/boontjes e.d...... |
Vrijdag 30 September 2005 10:16 am |
|
|
Tjiko
Beginnende vlieger
Volgens mij heb ik hier aardige vuilnisbakkies Als de een het niet eet eet de andere het wel.. het resultaat... ze eten het allebei.. Haha je kan natuurlijk niet 1tje alles laten opeten Alleen mijn valkies eten amper iets.. laten lekker alles links liggen  |
Vrijdag 30 September 2005 8:26 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:52 pm
|
|
|
|
|
|