Sojascheuten en knolselder

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
FranB
Eitje

Reageer met quote  

Ja, wij houden van goed gevuld. Erwtensoep moet goed gevuld zijn. Daar moet je punten van kunnen snijden. Voor mij liever geen waterige zooi. Al is die soep van de chinees wel erg lekker ondanks het hoge watergehalte en weinig vulling. Ik ga zeker die soep een keer proberen. Lekker vegatarisch en kruidenbouillonblokjes.
Bericht Woensdag 6 Mei 2009 1:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

laat eens weten hoe je ze vond. Ben ik altijd benieuwd naar, hier gaat ze alsof het niets is maar iedereen zijn smaak is anders natuurlijk. Laughing
Bericht Woensdag 6 Mei 2009 2:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Sarah, is dit niet voor de receptenhoek? *hint* Niet dat het hier misstaat maar omdat we het daar gemakkelijk terug kunnen vinden! Mr. Green
Bericht Zaterdag 9 Mei 2009 7:13 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mag van mij hoor, zal zo eens kijken of het me lukt het te vinden, maar had er niet bij nagedacht omdat het zo ff gevraagd werd Embarassed
Bericht Zaterdag 9 Mei 2009 7:46 pm
mar1972
Eitje

Reageer met quote  

Mag een grijze roodstaart erwtensoep hebben?????
Bericht Vrijdag 1 Januari 2010 9:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Op zich zou ik zeggen ja MAAR bedenk dan wel dat je moet opletten met bouillon, zout en vetstoffen en andere kruiden, peper, zout, bouillon, het is niet goed voor een gaaitje
Bericht Vrijdag 1 Januari 2010 9:31 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:52 pm
  Berichten van afgelopen: