Ik zat net een bakje vanillevla te veroberen en bedacht me dat Sol het ook wel lekker zou vinden (zoet). Nu mogen ze geen melkproducten, maar zou sojavla wel mogen? Weet iemand dat?
Maandag 17 December 2007 7:03 pm
Sue Moderator
Re: sojavla?
Hmmm ik denk het eigenlijk niet. (Omdat er suiker in zit)
Maar sojaprodukten mogen volgens mij wel. Ik neem aan dat je de niet genetisch gemodificeerde hebt?
Ik heb nog helemaal geen sojaproducten. Als vegetarier heb ik dat vroeger wel eens gegeten en ik vond het blegh. Maar ik heb gehoord dat het tegenwoordig lekkerder is en vroeg me af of Sol het ook zou mogen. Maar ik denk dat je gelijk hebt dat sojavla teveel suiker bevat.
Maandag 17 December 2007 10:47 pm
Sue Moderator
Hahaha ja echt lekker is (was?) het niet. Heb ook een keer sojamelk met een smaakje (een soort yoghi) gekocht en dat was zoooooo vies!
Is het wel verbeterd sindsdien?
Ik heb het nog niet geprobeerd maar van andere mensen hoor ik dat het lekkerder is. Ik sta eigenlijk niet te popelen het te proberen, dat spul was destijds bijna net zo smerig als naturel tofu (nog niet gemarineerd/gebakken/etc, van die witte hompen - blegh).
volgens mijn vriend zijn de sojaproducten van alpro goed te pruimen
hij heeft de melk de chocomelk en de vla enzo daarvan vanwege zn hart!
en hij vind ze lekker ik heb het ook weleens geprobeerd maar ik ben er niet zo kapot van
Maandag 17 December 2007 11:18 pm
Sue Moderator
Een stomme vraag maar hoe maak je die tofu lekker? Want dat is inderdaad SMERIG!
Alpro? Ik ga het eens proberen! Last van z'n hart? Het gaat wel goed hoop ik?
ja dat was schriken hij heeft er een week mee rond gelopen als ie er een over heen had gehad was ie er niet meer geweest
de huisarts had toen gezegt dat het een maagvirus was
maar we vonden hm er gelig uit zien en hebben hm naar de eerste hulp gebracht en daar zijn ze er achtergekomen
quote:Originally posted by Sue
Een stomme vraag maar hoe maak je die tofu lekker?
Uuuuren marineren. Of gewoon gemarineerd kant en klaar bij de supermarkt kopen, bv pittige tofu. Dat doe ik altijd.
Dinsdag 18 December 2007 3:47 pm
Sue Moderator
Jeetje, wat kunnen artsen het soms mis hebben he? Je zou denken dat ze alleswetend zijn (soms) maar het zijn ook gewoon mensen. Die ook af en toe bijgeschoold moeten worden.
Ben blij dat hij naar de eerste hulp is gegaan en dat ze er daar achter zijn gekomen!
Whisper: Dat is dus het geheim.. Bij mij was het echt vies!
quote:Originally posted by Sue
Jeetje, wat kunnen artsen het soms mis hebben he? Je zou denken dat ze alleswetend zijn (soms) maar het zijn ook gewoon mensen. Die ook af en toe bijgeschoold moeten worden.
Ben blij dat hij naar de eerste hulp is gegaan en dat ze er daar achter zijn gekomen!
ja gelukkig wel maar die huisarts die spoort niet als het aan hem gelegen had was ik er ook niet meer geweest zit nu bij een andere en die is gelukkig een stuk beter
Woensdag 19 December 2007 12:26 pm
Sue Moderator
Hmpf.. Nou, fouten maken was 'm dus niet vreemd?
Kan je geen klacht indienen?
hebben we met het voorval van mij wel gedaan maar daar hebben we niks meer van gehoort
ik heb hm er zelf wel op aan gesproken en toen deed ie net of ie gek was
Woensdag 19 December 2007 10:44 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:49 pm