Thee

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
gratch
Net uit het ei

Reageer met quote  

Maar is het niet beter om ze gelijk aan ekaar te laten wennen of is het juist beter om haar eerst hier goed te laten wennen?
Bericht Donderdag 30 Maart 2006 1:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik zoueerst de een goed laten wennen zodat je weet hoe of wat. kaketoes kunnen niet altijd met elkaar overweg, die zijn zeer selectief, dus haal je er een tweede bij, raad ik je aan je kaketoe mee te nemen en ze een paar uurtjes samen te zetten bij diegene die hem verkoopt. als ze met elkaar overweg kunnen is het geen probleem, maar anders moet je het niet doen. ze kunnen heel gemeen zijn tegen elkaar. ik zie dat thuis. tommy mag jacob absoluut niet. ze haten elkaar en vechten ook heel erg met elkaar. met chico kunnen beiden weer wel goed opschieten. dus kijk eerst even of het samen gaan goed gaat. ze moeten elkaar ook leuk vinden.
bij mij krijgen ze hun bakje vol met eten, dat staat gewoon de hele dag in de kooi. als ze er uit zijn, dan hangt er een appel in de boom waar ze aan kunnen kanbbelen, of ik snij wat groenten en fruit klein en doe dat in een apart bakje dat op de kooi staat. kunnen ze daar van genieten
Bericht Donderdag 30 Maart 2006 1:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:50 pm
  Berichten van afgelopen: