|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ik geef ze in kleine stukjes door hun groente mengsel...dus ze krijgen niet eens zo erg veel. Iets van 2/3..(soms ook maar 1) tomaatjes per dag met zn 7en Soms hang ik ze heel op als spies als we weggaan, met wat andere stukken groente en fruit aan een prikker...dan is alles verdwenen als we terugkomen, maar of t meeste echt op is, of gewoon onherkenbaar verpulverd tussen hun andere zooi op de grond ligt dat weet ik niet
Maar je kleine spookjes weten vast wel raad met de verwoesting van zon ding toch janina?  |
Dinsdag 27 Februari 2007 12:07 pm |
|
|
|
|
Janina
Vlieger
|
Ja hoor, dat blijkt, er ligt inmiddels tomaat door heel de volière heen
Ik geloof dat het in de smaak viel, ik ruim wel weer op  |
Dinsdag 27 Februari 2007 1:52 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
 |
Dinsdag 27 Februari 2007 3:48 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Ja Janina? het agaleger heeft de tomaatjes soldaat gemaakt? Probeer het regelmatig aan Giz te verkopen, die neemt weleens een hapje (lees: pitje) schudt het vervolgens tegen het plafond en lijkt nog altijd te zeggen van "eet dat zelf maar" Ook van paprika eet hij alleen de zaadjes. Maar ik vind het een goed idee om het zoals Tommy zegt eens op een prikker in zijn kooi te hangen. Dat doe ik nu ook al met brocolli of spruitjes. Ik zal het ook eens met die cherrytomaatjes doen maar dan vlak voor ik de kooi toch al moet verschonen en...voor ik toch al van plan was de ramen te zemen
Hangt het bij het agaleger ook tegen de muren nu? |
Dinsdag 27 Februari 2007 4:04 pm |
|
|
|
|
Janina
Vlieger
|
Nee, ik heb de muren gecheckt, gelukkig zie ik niks.
Maar dit zijin de jonkies die vrij veel eten. De ouderen kijken me ook aan met een blik van 'rot op met je groente en fruit'
Die zijn er niet mee opgegroeid helaas, dat verschil merk je echt.
Vandaar dat ik deze kleintjes dit wel mee wil geven, zowiezo lekker voor de afwisseling.
Op mijn forum kwam iemand met het idee om een slinger van spruitjes bij de aga's in de kooi te hangen. Ik moet dit alleen nog even uitproberen.  |
Dinsdag 27 Februari 2007 5:32 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:50 pm
|
|
|
|
|