van nutribird/happybird overstappen naar Harrison...

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
sweeth
Vlieger

van nutribird/happybird overstappen naar Harrison...  Reageer met quote  

hoi allemaal, ik geef mijn papegaai een pelletsmix van nutribird en Happybird. Ik heb veel dingen gelezen over Harrison het is een goed voer zo te zien. Maar kan mij iemand mischien helpen hoe ik moet overstappen of is dat niet nodig?! Denken

Alvast bedankt!
MVG.
Bericht Maandag 18 Januari 2010 9:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

jojo at eigenlijk meteen de harrisons pellets. Ik zou eerst proberen de nieuwe pellets in zijn bak te doen zonder die andere.

Mocht hij ;s avonds nou nog niks gegeten hebben dan doe je een paar pellers van de andere erbij
Bericht Maandag 18 Januari 2010 10:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hier waren ze niet zo gek van de harrisons maar omdat ze de beste pellets zijn had mams beslist dat ze ze zouden eten dus dan maar middeltjes zoeken om ze ze wel te laten eten. Dit is hier gelukt door ze te malen, de complete brokjes vonden ze vooral leuke knikkers, nu ik ze maal, ik maal er een cashewnootje of zo onder, eten ze ze heel erg goed.
Bericht Dinsdag 19 Januari 2010 8:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Winky krijgt Harrison High Potency Fine. Mij is gezegd dat ze na een half jaar mogen overschakelen op Adult. Ook Spetter gaat over op de Harrison als zijn Nutribird op is.

Ik heb contact gehad met hen zelf voor info.
Bericht Dinsdag 19 Januari 2010 10:55 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

oke bedankt allemaal, ik zal er binnekort aan beginnen Hypocriet
Bericht Dinsdag 19 Januari 2010 3:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

hoe lang doen jullie over een zakje van 5pound?
Bericht Vrijdag 22 Januari 2010 7:46 pm
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

?? ik ben van plan om harrison bird food te bestellen, maar hoe lang gaat een zakje van 5pound mee? Rolling Eyes
Bericht Zondag 31 Januari 2010 1:39 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Ligt natuurlijk aan hoeveel je per dag geeft. Hier krijkgen ze naast Harrison pellets ook andere voeding.

Ik hoop voor je dat iemand een antwoord kan geven. Ik heb High Potency Fine en HP knikkers Laughing
Bericht Zondag 31 Januari 2010 4:50 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik durf dat zo ook niet te zeggen hoe lang ik met vijf pond doe. Ook niet helemaal eerlijk want er eten hier 2 Edels en een BB van.

Je kunt het in ieder geval wel vrij lang bewaren. In de vriezer en dan haal je elke keer voor een week bv. uit wat je in de koelkast bewaart Wink
Bericht Zondag 31 Januari 2010 8:08 pm
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ik doe met 25 pound met 2 amazones ruim 5 maanden.
Dus ik denk 1 vogel een maand of 2
Bericht Zondag 31 Januari 2010 8:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

pfff, eigenlijk nooit echt opgeschreven hoe lang ik ermee doen maar ik geef het mijn BB en mijn grijsje. Ook zij krijgen dus verse dingen dagelijks, kiemzaad ook nog.

Ik doe bij hun zeker 2 maanden met een zak, denk zelfs iets langer.

Ik geef niet zomaar wat, ik tel de brokjes omdat je ze toch niet langer als die dag mag laten staan, die moet je dan weggooien dus bijgeven kan altijd maar is hier niet nodig, ze doen het altijd goed met hun portie en als er dan al iets over is is het nooit echt veel dus niet veel verlies
Bericht Maandag 1 Februari 2010 9:53 am
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

oke bedankt Hulde! !
Bericht Maandag 1 Februari 2010 5:48 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:53 pm
  Berichten van afgelopen: