Had ik ook hoor in het begin. Ik wilde het gewoon goed doen. Maar er zijn zoveel mogelijkheden om het goed te doen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Je wordt er alleen maar onzeker door
Kijk maar eens bij topics rond maart 2006, daar stel ik ook een hoop vragen over wat te voeren
ja ik heb over beide wel een goed gevoel maar daar komt et waarom ik twijfel:
ecobird: is natuur pellet wat goed is op zich zit in een emmer wat ook wel handig is je kan bestellen via internet wat ook handig is en de prijs is ook niet duur. maar nu de maar hierbij: als ik een 4kg emmer koop en je deze aanbreekt en stel je doet er 5maanden over dan verliest het wel denk ik vitaminen waarde enzo nu denk je koop je kleinere verpakking maja die is natuurlijk niet voordelig om telkens kleinere verpakking te kopen en daarbij heb ik ook vaker gelezen o.a op het forum dat het ook veel kruimelt dus dan verspil je toch wel wat
scenic: overal verkrijgbaar ook redelijk in de buurt ook op internet. zoals ik begrepen had niet natuurlijk voer maar bespoten. het ziet er ook niet heel natuurlijk uit vanwege de kleur. de prijs van deze pellet is ook wel goed is niet echt duur en daarbij zitten ze in een 900 gram verpakking? waarbij je natuurlijk als je 1 verpakking aan breekt en eerst opmaakt en die andere dicht laat niet veel voedingswaarde verliest omdat de verpakking gesloten blijft. tenminste lijkt me? ik heb nog niet echt negatieve dingen over deze pellet gehoord of gelezen waarvan ik wel een aantal negatieve ervaringen over ecobird heb gelezen
en omdat ze nu al op scenic zitten is het misschien handig daar op door te gaan maar goed. dus ik twijfel een beetje waar ik goed aan kan doen enja beide soorten zijn goede pellets maar het gaat me erom dat het goed voer is en dat er niet TE veel verspilt word en een goede prijs er tegenover staat en makkelijk verkrijgbaar is
Ecobird kun je heel gemakkelijk in de vriezer bewaren. Dat heb ik toen ook gedaan. Het is op zich wel vrij lang houdbaar buiten de vriezer maar 4 kg voor 1 BB-tje dat duurt een tijdje