Wagner pellets

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Er zit inderdaad Ethoxyquin in, staat in de omschrijving die je juist neerzette. Anti-oxydanten heb je liever ook zo weinig mogelijk en dan de kleurstoffen nog. Wink
Bericht Maandag 26 Januari 2009 9:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ethoxyquin is puur gif. Sad http://www.fluffies.org/nl/voe.....vt728.html
Ik zou deze pellet niet geven.
Voor dierenvoeders mag deze stof helaas wel. Rolling Eyes
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 7:53 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Over de Harrison.

Ze zeggen dan high potency voor jonge, zieke en broedvogels is? ik d8 eigelijk dat het slecht kon werken op de lever en niertjes als ze teveel voedingstoffen krijgen.

Adult lifetime schijnt voor alle vogels zonder hoger energie behoefte te zijn?

Ik voer ook hpc hoor maar ik vraag me het toch steeds af, iemand een idee?

hpc:
Harrison?s High Potency® voedingen zijn speciaal bedoeld voor het omschakelen naar Harrison?s Bird Foods, bij vogels in de rui, vogels met ondergewicht & overgewicht, handgevoerde vogels onder de 6-8 maanden oud en zieke vogels of vogels met speciale behoeften. Tevens moeten de High Potency voedingen het hele jaar door gegeven worden aan Grijze Roodstaarten, Ara?s, Palm- en Molukkenkaketoes en Goudparkieten.

ALC:
Harrison?s Adult Lifetime® voedingen kunnen aan sommige vogelsoorten het hele jaar gegeven worden mits het dieren zijn zonder gezondheidsproblemen die al minimaal 6 maanden op een vast Harrison?s dieet staan.

Onder andere geschikt voor groter vogels amazone papegaaien, kaktoe, ara's etc.
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 2:20 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heb je het over de vitamine A, Millie?
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 5:48 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik weet niet meer maar ik d8 dat sommige high energy niet goed waren voor het functioneren van de lever en nieren bij kleinere gaaitjes. in bijvoorbeeld papvoeding.

Ik voer het zelf ook maar dit schoot me weer in mijn hoofd.

D8 misschien weten jullie meer
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 5:50 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Er staat wel iets over vitamine A in een ander topic, maar niet precies over kleinere vogeltjes. Tenminste, niet wat mij bijstaat.
Bericht Woensdag 28 Januari 2009 6:51 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:58 pm
  Berichten van afgelopen: