hallo
ik lees veel over het voeren van pellets nu heb ik een paar vragen.hoe zet ik ze over?
welke adviseren jullie?
welke pellets moet ik hebben van harrison voor mijn twee aga's (als dit de beste zijn )
hoe oud moeten ze zijn voor je je aga overzet?
en als ik ze bij het overzettten een mengeling geef van pellets en zaadmengsel kan ik er vanuit gaan dat ze het zaad alleen opeten en de pellets laten liggen hoe lossen jullie dit op?
hoop dat jullie me kunnen helpen
groetjes rennie
ik ben bezig emt over zette ze zegge dan je het door het oude voer mengen moet en steeds minder van het oude voer en steeds meer pellets bij pearl werkt dat dus niet hij eet dan al zijn zaad op en pellets laat hij liggen dus ik geef nu sochtends een bakje pellets hij knabbelt er wel aan maar ook maar even tusse door geef ik groente en fruit en gewoon het bakje pellets, savonds geef ik gewoon zaad zodat hij neit met een lege krop slapen gaat dus ik hoop dat ik hem zo over krijg het is wel verstandig altijd wat zaad bij te voeren zoals savonds zaad bijvoorbeeld dat heb ik gelezen dat dat heel goed is
millie
bedankt voor je reactie
ik hou ze dus overdag op pellets en dan sávonds wat zaad bijgeven ik ga het proberen
thanx
Dinsdag 18 April 2006 1:58 pm
Patricia Kamikaze piloot
Hoi rennie,
Hier krijgt Gizmo naast zijn zaadjes ook pellets. Ik geef hem de Harrison's Adult Lifetime fine. Kleine pelletjes die hij vooral 's avonds eet. (bij kennismaking met deze pellets was ons agaatje in ieder geval meteen enthousiast )
Ik meng overdag zijn zaadjes met pellets maar dan lijkt hij vooral de zaadjes te eten. 's avonds gaat hij ineens volop van de pelletjes smullen, dus ik weet het ook niet hoor.
hoi
mijn kaketoes krijgen harrisons lifetime coarse. dit zijn pellets voor de grotere papegaaien.
je kan eerst even informeren bij een dierenarts. mijn dierenarts van mijn honden bestelt harrisons voor me. ook kreeg ik daar een foldertje van harrisons met daarin de info wat voor welke gaai. weet niet of je al va hebt dan kun je eerst met hem overleggen. ik bestel mijn voer niet bij mijn va omdat die in amsterdam zit en ikzelf in hoorn woon.
groetjes angela
Je kunt Harrison's tegenwoordig ook online bestellen bij chiwi's supplies en ook bij de www.devogelkelder.nl kun je harrisons bestellen.....ecobird vind ik trouwens prima, maar ik ga harr. binnenkort ook eens proberen...
sorry ik snap niks van die vogel kelder ik klikte op die link en kreeg allemaal linken naar bijv marktplaats etc
weet jij hoe dit werkt angela en wil je me een beetje wegwijs maken hierin
Woensdag 19 April 2006 9:00 am
Bas Schurink Vlieger
Bovenstaande is niet correct
je moet de volgende link hebben