wat mag mijn valkje wel en wat niet ?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha dat op je hoofd landen vinden ze wel wat. Volgens mij hebben de meeste vogeltjes dat als ze kunnen vliegen. Probeer je hand wat hoger te houden dan je hoofd. Wink
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 11:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
pucky
Eitje

Reageer met quote  

ja hij zit wel eens bij mn vriend ( die gebruikt wel gel ) maar we hebben er ritueel van gemaakt dat we eerst eten .. mn vriend daarna gaat douchen en dat de vogel er dan uit mag

zekere voor het onzekere want dan weet je gewoon zeker dat je geen rotzooi in je haar hebt .. en ookal heb je een x geen gel in .. toch houden we dit ritme aan zo kan je je ook niet vergissen Wink

want een knappert is het zeker en dat weet tie zelf ook want het is zo'n uitslover !!! vast en zeker een mannetje lol
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 1:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Laat dat maar niet aan al die mannen hun oren komen hier op het forum. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 2:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
pucky
Eitje

Reageer met quote  

hahah wij vrouwen staan toch sterker Razz

want WIJ hebben altijd gelijk toch Wink

owja ik hoorde dat een valk geen eigeel mag en sla klopt dat ?
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 2:06 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahahaha, pucky, ik ga me onthouden in deze kwestie, maar het zou wel eens kunnen dat je eventueel gelijk hebt Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Wat je vraag betreft moet ik je dat schuldig blijven want met valkjes heb ik eerlijk gezegd geen ervaring, heb enkel een grijsje en ben nog volop aan het bijleren over andere gaaiensoorten dus neem me niet kwalijk dat ik je hier niet kan op antwoorden, ik ga wel het topic volgen dan leer ik dit ook weer bij. Wink
Je zal zeker reactie krijgen hoor van mensen met valkjes of mensen met meer kennis over valkjes in elk geval.
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 2:12 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by pucky
want een knappert is het zeker en dat weet tie zelf ook want het is zo'n uitslover !!! vast en zeker een mannetje lol

Dat zou heel goed kunnen! Twisted Evil
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 5:49 pm
pucky
Eitje

Reageer met quote  

haha weet het wel zeker !!

savonds moet je echt niet in zijn buurt komen .. dan bijt tie gelijk en begint ook te blazen pff echt een shago dan Razz
maarja zou ik ook doen als ik wil slapen en iemand moet me weer zo nodig aaien Razz
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 10:41 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahahaha, volgens mij heeft hij geen ochtenhumeur maar een avondhumeur. Laughing Laughing Laughing
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 9:16 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Achhh schrikt 'ie dan? Probeer je eerst eventjes aan te kondigen en hem de tijd te gunnen om eventjes wakker te worden alvorens hem te aaien.. Smile
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 10:50 am
pucky
Eitje

Reageer met quote  

nee hij schrikt niet hij is een beetje gemeen zelfs !

want hij begint je te roepen en als je hem dan aandacht geeft bijt hij van zich af

alsof tie wil zeggen waar waren jullie nou waarom was ik alleen ?
hahahha

daarom laten we hem savonds ook gewoon lekker zn gang gaan Wink
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 11:32 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhh hij probeert gewoon de dienst uit te maken. Probeer het zo te zien: Hij roept je, jij komt. Hij heeft je mooi afgericht. Mr. Green
Bericht Zondag 29 Juni 2008 10:50 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 8:26 am
  Berichten van afgelopen: