Hahaha dat op je hoofd landen vinden ze wel wat. Volgens mij hebben de meeste vogeltjes dat als ze kunnen vliegen. Probeer je hand wat hoger te houden dan je hoofd.
ja hij zit wel eens bij mn vriend ( die gebruikt wel gel ) maar we hebben er ritueel van gemaakt dat we eerst eten .. mn vriend daarna gaat douchen en dat de vogel er dan uit mag
zekere voor het onzekere want dan weet je gewoon zeker dat je geen rotzooi in je haar hebt .. en ookal heb je een x geen gel in .. toch houden we dit ritme aan zo kan je je ook niet vergissen
want een knappert is het zeker en dat weet tie zelf ook want het is zo'n uitslover !!! vast en zeker een mannetje lol
Hahahahaha, pucky, ik ga me onthouden in deze kwestie, maar het zou wel eens kunnen dat je eventueel gelijk hebt
Wat je vraag betreft moet ik je dat schuldig blijven want met valkjes heb ik eerlijk gezegd geen ervaring, heb enkel een grijsje en ben nog volop aan het bijleren over andere gaaiensoorten dus neem me niet kwalijk dat ik je hier niet kan op antwoorden, ik ga wel het topic volgen dan leer ik dit ook weer bij.
Je zal zeker reactie krijgen hoor van mensen met valkjes of mensen met meer kennis over valkjes in elk geval.
Woensdag 25 Juni 2008 2:12 pm
Fluffy Sue Site Admin
quote:Originally posted by pucky
want een knappert is het zeker en dat weet tie zelf ook want het is zo'n uitslover !!! vast en zeker een mannetje lol
savonds moet je echt niet in zijn buurt komen .. dan bijt tie gelijk en begint ook te blazen pff echt een shago dan
maarja zou ik ook doen als ik wil slapen en iemand moet me weer zo nodig aaien