Hierin kun je een lijst met voedingsmiddelen vinden...Verder is een goede leidraad een gevarieerd menu aan te bieden met veel groenten en fruit, naast zaad en pellets
en ik had nog meer vogels .. ik had een grasparkietje maar die is naar mijn ouders gegaan die hebben namelijk een vollaire met parkietjes dus daar heeft tie meer vriendjes en kan ik hem toch nog zien .
en over een half jaartje ongeveer nemen we nog meer valkjes .
wil het even bij 1 houden want moet over 2 weken bevallen en dan moet ik mijn aandacht al gaan delen
Van harte welkom hier op het forum. Gefeliciteerd ook met Pucky. Zo, je gaat een drukke tijd tegemoet. Binnenkort bevallen. Alvast een voorspoedige bevalling gewenst.
Ik zie dat je al veel nuttige tips hebt gekregen dus ik voeg mij daar wel bij aan.
Maandag 23 Juni 2008 1:54 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: ..
Hoi hoi.. Wat spannend, over twee weken bevallen. Wil je ook een voorspoedige bevalling wensen.
ben over 2 weken uitgerekend dus kan ieder moment gebeuren maar het kan ook nog 4 weken duren maar goed daar denken we maar niet aan
is kweken met valkjes eigenlijk makkelijk ?
miss over een half jaartje ofzo wil ik er een vrouwtje bij en zou wel leuk zijn als ze jonkies krijgen dan natuurlijk maar hoef niet persee hoor ..
zoals ik al zei het zou leuk zijn maar als ze gewoon vriendjes worden vind ik het ook wel best
Maandag 23 Juni 2008 11:08 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: --
Oef, ik weet niet of het gemakkelijk is. Het ligt er denk ik aan of je de ouders al het werk wil laten doen. De poppen leggen iig gemakkelijk (onbevruchte) eitjes als ze alleen zijn.
haha hij ziet er niet alleen eigenwijs uit dat is tie ook
heb hem vandaag voor het eerst zelf uit de kooi gehaald ..
eerst deed mn vriend dat omdat ik beetje bang was
hij kwam meteen op mn vinger en hoppa vliegen met die hap
alleen als je dan gaat staan land tie op je hoofd dat vind hij heel intressant want tis net een aap die naar vlooien gaat zoeken dan
is dat ook normaal gedrag ? of is die van mij gewoon gestoord ?
nee dat is normaal. hij is jou aan het poetsen, net als bij zichzelf de veren poetst hij je haren. leuk is dat he? doen die van mij ook. ik vind dat lekker kriebelen. ook als ze tegen mijn nek aan kruipen om te smoezen. heeeeerlijk
ik gebruik die toep niet
is ook slecht voor mn haar dus
maarja wel leuk dat ze dat doen en is idd een heel lekker gevoel
wel makkelijk hoef ik zelf niet meer naar de kapper laat gewoon mn haar door de vogel doen lol
ze zijn wel heel erg speels trouwens heel zn kooi hangt vol met speeltjes maar hij speelt echt overal mee
Hahahaha, een lieve kapper en dan nog een knapperd ook nog. Kan toch niet beter zijn.
Ik wou het je gewoon even als tip meegeven want soms zijn de mensen niet altijd op de hoogte van die producten en hun gevaren voor de dieren. Ik gebruik het nu eerlijk gezegd wel maar ik laat dat grijze monstertje dan ook niet aan mijn haar komen tenzij er niks inzit natuurlijk dan mag het wel.
Woensdag 25 Juni 2008 11:10 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 September 2008 8:55 am