sinds dat coco en gompie over zijn gegaan op de pellets
eet coco niet goed zn pellets het leek wel of ie zich uithongerde tot hij weer zaadjes kreeg mijn schema was op het laatst 2dg pellets 1 dag zaad die twee dagen at hij niks anders als zn fruit en nootjes
nu heb ik sinds twee weken het schema verandert de hele week pellets en op zondag zaad want hij vertikte het gewoon om zn pellets te pakken terwijl hij ze wel lust maar goed dat ging nu vrij goed en sinds ie dus samen zit met gompie in een kooi vreet ie niks anders meer
ik denk dat ik wel eens eerder heb aan gekaart dat gompie zon vreetzak is nou coco dus voortaan ook heb hm sinds gister heel vaak zien eten van zn pellets terwijl er gister toch ook zaad in de kooi stond
ben super blij want hij moest echt de pellets gaan eten van de va omdat anders zn klachten weer terug konden komen
ja he ongeloofelijk eigenlijk he na weken aan klooien met die pellets en zelfs op het punt gestaan om hem geen nootjes meer te geven totdat hij die pellets zou gaan eten eet ie het nou opeens met smaak op
gekke gaai
oh ja en het water moet ik nou wel vaak verversen wanty ze maken er een spelletje van om de pellets en de doppen van de walnoot er in de dompelen hahaha
quote:Originally posted by Fluffy Sue
Hey wat schitterend zeg! Hulde aan Gompie!
Zien eten doet eten.
ja gompie is mn heldje en zal ik nog eens wat vertellen ik kan nou bij de kooi staan zonder dat ie tegen da tralies aanvliegt om me te kunnen pakken hij weet denk als ie dat doet dat ie een knauw krijgt van coco
dus zitten op het moment alleen maar voordelen aan dat ze samen zitten
quote:Originally posted by Danny
wat goed,hey.
Hopelijk keert het zich nu helemaal om.
En daar bedoe ik niet mee,dat jij tegen de tralies moet opvliegen.
Zondag 6 Mei 2007 5:48 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 1 December 2008 5:27 pm