Grappig artikel Tommy..
Had trouwens een tijdje geleden iets gelezen over kraanwater (én bronwater, de meeste merken..)
Water zou nl wel op bijvoorbeeld zware metalen enzo gefilterd worden, maar niet op bijvoorbeeld geneesmiddelen. Omdat veel medicijnen via ontlasting & urine het lichaam verlaten, zou dit in het water terecht komen. Hierop wordt niet gefilterd. Dus als je water drinkt zou je een heeeel klein beetje medicijn binnen krijgen bij iedere slok water die je drinkt.
Ja, en die medicijnen zijn imiddels geloof ik overal en hebben ook weer invloed op dieren in de natuur...tot onvruchtbaarheid dmv onze pil toe
Vrijdag 22 Juni 2007 7:30 pm
Sue Moderator
Lekker he.. Tot ik dat artikel las wist ik van toeten noch blazen. Nam altijd aan dat ze dat eruit haalden. Niet dus.
Fijn dat dieren onvruchtbaar worden. Vraag me af of sommige papegaaien ook onvruchtbaar zijn omdat ze water met 'de pil' hebben gedronken.
Hmmmpff, ik maar denken dat ik éindelijk een beetje een band met haar heb..... blijkt het het water te zijn.....
Fijn hoor Sue, voortaan krijgt ze bronwater hahahaha
Vrijdag 22 Juni 2007 11:02 pm
Sue Moderator
Dat is zeker beter voor jouw ego? Volgens mij zit het daar ook in hoor? Want het sijpelt overal doorheen. Bepaalde soorten bronwater zijn wel zuiverder dan andere soorten. Scary?