Wc-rol met zaadjes en cocosnootvezels

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Wc-rol met zaadjes en cocosnootvezels  Reageer met quote  

Had gisteren een knutselbui en heb toen de oude wc rolletjes gevuld met een mengsel van Arabische gom, zaadjes, stukjes gedroogd fruit, stukjes noot en kokosnootvezels. Very Happy Zo moeten ze wat harder werken voor hun eten.
Bericht Woensdag 16 Januari 2008 12:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

heey dat klinkt leuk!
en wat vonden ze ervan?
Bericht Woensdag 16 Januari 2008 1:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zazu vindt ze een supergroot succes. Laughing Hij moest eerst eventjes kijken hoe of wat. Wheezy & Scuttle hebben het nog niet ontdekt en Iago heeft nog niet gekregen: Die moet vanavond weer aan de pellets. Hij doet nog steeds af en toe lastig met eten. Rolling Eyes
Bericht Woensdag 16 Januari 2008 10:13 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

leuk he,als het gewaardeerd word! Very Happy
Wheezy en Scuttle zullen het vast ook wel leuk vinden
wat jammer dat Iago nog niet zo goed eet Confused
Bericht Woensdag 16 Januari 2008 10:18 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Inderdaad.. Het is echt zooo fijn als ze er blij mee zijn. Wheezy zat al geinteresseerd door de ruit te kijken wat de buurman zat te doen. (Zazu)
Iago wacht nog steeds op lekkers.. Maar het gaat al beter! Very Happy
Bericht Woensdag 16 Januari 2008 11:14 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik heb gisteren ook wat spullen gehaald bij de Gamma en ga er zo mee aan de slag Smile
Bericht Donderdag 17 Januari 2008 8:18 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh? Wat heb je gehaald daar? Hebben ze daar ook kokosnotenvezels? Very Happy Had je nog Arabische gom?
Bericht Donderdag 17 Januari 2008 11:43 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ow nee, dat soort dingen hebben ze er niet, ik heb een hele hoop rvs dingen gehaald, om te kijken of Tas ook zo'n technisch type is, voor ik die hele dure metalen speeltjes ga aanschaffen.

Arabische gom heb ik hier nog nooit gehad, wel vaker over gehoord dus dat lijkt me ook leuk om ooit eens te proberen Smile
Bericht Donderdag 17 Januari 2008 1:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ehmm hebben ze daar ook vleugelmoeren? Very Happy Want die vinden ze in het begin vaak makkelijker! Ik heb ook wat goedkopere speeltjes voor beginners. Hier kunnen ze kun lekkers zien.

Je moet wel tegen vieze vingers kunnen met Arabische gom. Laughing
Bericht Donderdag 17 Januari 2008 1:55 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Sue, heb je daar ook fotokes van??? Laughing
Bericht Donderdag 17 Januari 2008 4:35 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Sarah.. Ik heb nog geen foto's. Laughing Ik ben met de grote verhuizing bezig hier. Over anderhalve maand komt er een grotere kooi dus moet alles de andere kant op. Rolling Eyes Ook is er een heleboel troep weggegooid. Laughing En de kipjes moeten ook nog van kant wisselen.
Maar zal binnenkort foto's maken.
Bericht Donderdag 17 Januari 2008 5:00 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Hoi Sarah.. Ik heb nog geen foto's. Laughing Ik ben met de grote verhuizing bezig hier. Over anderhalve maand komt er een grotere kooi dus moet alles de andere kant op. Rolling Eyes Ook is er een heleboel troep weggegooid. Laughing En de kipjes moeten ook nog van kant wisselen.
Maar zal binnenkort foto's maken.

Doe maar rustig Sue, je hebt het zo al druk genoeg merk ik. We krijgen dat nog wel te zien. Wink
Bericht Donderdag 17 Januari 2008 5:19 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Merci Sarah.. Ben hartstikke allergisch op het moment. Veel te veel overhoop gehaald en al dat stof.. Laughing
Bericht Donderdag 17 Januari 2008 8:04 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Merci Sarah.. Ben hartstikke allergisch op het moment. Veel te veel overhoop gehaald en al dat stof.. Laughing

Dat is vervelend ja. Dat is altijd de ellende aan verhuizingen. Heb ik een hekel aan, tenzij het achter de rug is, dan vind ik dat zalig. Maar eerst terug uw batterijkes opladen en de "kippetjes" verwennen en dan zullen we u Arrow jou wel weer bestoken met onze "fotokes" vraag. Wink
Bericht Donderdag 17 Januari 2008 9:42 pm
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Allergisch? das niet zo mooi of gewoon niezen door al t stof?
Waarom moeten de vogeltjes van kant wisselen maken?
Bericht Donderdag 17 Januari 2008 9:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:00 pm
  Berichten van afgelopen: