|
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
| Welke merken? |
|
|
Welke merken zaadmengeling en pellets krijgen
jullie gaaitjes??? En wat voor lekkere snacks???
Bedoel met snacks geen groente, fruit e.d. maar
bv snoepstokken of snoepjes.
Geven jullie ook kookmenu e.d????
Of bv. gedroogde fruitmix, of zachte fruitmix??? |
Woensdag 7 Februari 2007 1:25 am |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Merk pellets Scenic!!
Van die snacks,meestal van de vitakraft.
Heel af en toe krijgen ze ook van die kookmenu's.
We hebben nu meen ik van "prestige" hier!!
We hebben ooit eens zo'n gedroogd fruit/notenmix hier gehad,maar vraag me niet meer naar het merk!!  |
Woensdag 7 Februari 2007 1:30 am |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Welke merken? |
|
|
Hier krijgen ze Harrison High Potency Coarse en juvenile van Harrison met palmolie.
Ik gaf ze hier ook wel eens Beak appétit maar sinds ze bij Beak appétit zijn begonnen (Dat zeiden ze dat ze daarmee zouden beginnen) met nitrogen flushes geef ik ze dat niet meer. Vind het een beetje eng klinken haha!
Gaf ze ook wel eens Crazy Corn, ken je dat? Da's biologisch en het ruikt erg lekker.
Ook kregen ze hier alles van Avian Naturals. Moet dat weer eens gaan bestellen.  |
Woensdag 7 Februari 2007 1:32 am |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Oja,nog vergeten!!!
Zaadmengeling van de Witte Molen!! |
Woensdag 7 Februari 2007 1:34 am |
|
|
millie
Kamikaze piloot
hier krijgen ze Harrison High Potency Coarse, Scenic en Ecobrid
zaad krijgen ze hmm ff vergeten werk met een donker rode zak met een agatje er op het ruikt best zoet.
snack af en toe van die balletjes net kaugom ballen maar dan voor gaaitjes met zaad.
ze krijgen snoepjes van Pretty Bird rondjes en staafjes. en af en toe een snoep stok en zo'n noten mix van kathee als het goed is maar dat krijgen ze af en toe. |
Woensdag 7 Februari 2007 8:20 am |
|
|
Laura B
Moderator

Cleo krijgt harrison's als hoofdvoer, haar favo snack zijn rollini's van vitakraft, ze krijgt ook stukjes hazelnoot, macadamia en walnoot in de dop. Wij maken er dan een gaatje in en dan is ze zelf tijden bezig om hem verder open te krijgen. Als we echt en dag weg zijn krijgt ze wel eens een snoepstaaf. Verder heb ik nu een nieuwe zak van Marleen gekregen, met noten en gedroogd fruit en groente, dat valt ook in de smaak. Ik heb onlangs ook twee enorme birdie breads gebakken. Daar krijgt ze regelmatig een stuk van....pfoe, wat een verwennerij allemaal he?? Zaad krijgt ze van puik, maar dat eet ze weinig..  |
Woensdag 7 Februari 2007 9:13 am |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Laura B
Cleo krijgt harrison's als hoofdvoer, haar favo snack zijn rollini's van vitakraft, ze krijgt ook stukjes hazelnoot, macadamia en walnoot in de dop. Wij maken er dan een gaatje in en dan is ze zelf tijden bezig om hem verder open te krijgen. Als we echt en dag weg zijn krijgt ze wel eens een snoepstaaf. Verder heb ik nu een nieuwe zak van Marleen gekregen, met noten en gedroogd fruit en groente, dat valt ook in de smaak. Ik heb onlangs ook twee enorme birdie breads gebakken. Daar krijgt ze regelmatig een stuk van....pfoe, wat een verwennerij allemaal he?? Zaad krijgt ze van puik, maar dat eet ze weinig..
ja die rollini bedoel ik die krijgen ze hier ook |
Woensdag 7 Februari 2007 9:24 am |
|
|
qliqi
Fladderaar
Hier krijgen ze als basis de Harrisson Pellet. 2x per dag - 's morgens en 's avonds.
Tussendoor verse groenten of vers fruit.
Nu zitten ze alle 4 aan een palmnootje - hebben ze echt moeten leren eten.
1x per week krijgen ze een lepeltje zaadjes - voor de lekker. Maar de laatste tijd hebben ze daar niet zo veel interesse meer voor.
Verder kocht ik fruit en notenmixen die ze af en toe als '
snack' in hun bakjes krijgen. |
Woensdag 7 Februari 2007 9:56 am |
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
heb je even zal ik even alles opschrijven hahahaha.
scenic pellets, harrisons, ecobird.palmnoten, zadenmix van de wittemolen,orchid tree exotics van sun seed.(dit vinden ze helemaal geweldig)
gedroogde bananen zijn coco's favorite. kookmenu.
en verder nog van alles wat me even niet te binnen schiet. |
Woensdag 7 Februari 2007 10:57 am |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Tja,als je die waslijst van Catootje moet gaan opschrijven,ben je nog wel ff bezig,hahahahaaha  |
Woensdag 7 Februari 2007 11:01 am |
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Danny
Tja,als je die waslijst van Catootje moet gaan opschrijven,ben je nog wel ff bezig,hahahahaaha
 |
Woensdag 7 Februari 2007 11:10 am |
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
Scenic pellets, Ecobird pellets, 2 soorten VogelJungle zaadmix, af en toe snoepjes van Vitakraft, diverse snoepjes die ze van Marleen hebben gekregen, palmnoten, walnoten, stukken mais.
Dat was het wel zo'n beejte geloof ik. We hebben nu suikerriet liggen vor Elise, maar dat vergeten we de hele tijd uit de vriezer te halen  |
Woensdag 7 Februari 2007 12:13 pm |
|
|
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
quote:
Originally posted by kadoes
orchid tree exotics van sun seed..
Ja daar zijn ze hier ook helemaal gek op!!!!
Harry vindt vooral die gele stukken fruit heel lekker!!!!
Ze mogen dan altijd zelf iets uit de zak pakken....
haha Harry pakt altijd dat gele fruit of een pruim
Zo'n zak heeft Cleo nu ook en Laura zegt dat Cleo
het ook heel lekker vindt  |
Woensdag 7 Februari 2007 6:52 pm |
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
Pellets van scenic,zaad van extra-vital of zaadmengsel van pets-place.
Af en toe trosgierst,vooer wie het kunnen eten hier cedernootjes, walnoten, voorgepeld of voor Flurry alleen een beetje gekraakt.Flurry is dol op de rollini's en ze lusten ook graag van die snoepstengels.Heb ik dus 3 verschillende van maar ze eten ook van elkaar
Sommigen lusten ook wel gedroogd fruit dat is verschillend,wat ik tegen kom.Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn  |
Woensdag 7 Februari 2007 7:10 pm |
|
|
sweety67
Ervaren vlieger
|
vergeet vooral teurlings suprier niet en stuifmeel pollen de rest staat er al bij bij de andere lijsten .
gr angelina |
Woensdag 7 Februari 2007 7:24 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:01 pm
|
|
|
|