|
|
|
evilparrots
Beginnende vlieger
| wie o wie kan mij helpen |
|
|
wie kan mij helpen aan een beetje harrisons pellets voor loki? ik wil eerst ff proberen of ze het eet, voordat ik een maga zak ga kopen..... ze eet nu pellets van roudyboush, die gaan er goed in, en brokjes die door het zaadmengsel zitten |
Vrijdag 11 Mei 2007 11:38 am |
|
|
|
|
esjo
Fluffies bewoner
Ik heb sinds Harrisons voor Herman (BB-tje)
hij is best een kieskauwer met etren, eet bv geen palmnoten, macadamia's maar binnen drie dagen had ik hem van eco over op harrisons.
Het is zelfs zo raar dat wanneer hij 's avonds zaad krijgt, hij bepaalde zaden die hij eerst wel at laat liggen en lekker nog wat harrisons brokjes eet.
Wat is nu de moraal van dit hele verhaal. Volgens mij ligt de acceptatie van de harrisons vrij hoog.
Heb je voor ara's alleen maar grote zakken dan?
succes |
Vrijdag 11 Mei 2007 12:02 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Denk wel dat Esjo gelijk heeft. Hier waren ze, op één na (Zazu) vrij gemakkelijk aan de Harrison. Vooral Scuttle vond de pellets veeeel lekkerder dan de scenic die ik eerst voor hem had gekocht.
Er zijn ook zakjes van een halve kilo: Die zijn wel een stuk duurder in verhouding dan de 5 pound zakken.
Denk echt wel dat het gaat lukken maar als je wil kan ik wel een beetje opsturen. |
Vrijdag 11 Mei 2007 10:10 pm |
|
|
|
|
evilparrots
Beginnende vlieger
hmmm ja als je zou willen sue graag..... hoeft niet veel te zijn, paar brokjes, gewoon om ff te testen of loki die dingen wil eten...... dan weet ik zeker als ik een grote zak bestel, dat ie ook ooit opgaat ( anders vind ik t zonde van t geld, ze zijn erg duur). ik kan je geen pm sturen, met adres enzo, site geeft aan dat pm berichten niet zijn toegestaan????? |
Zondag 13 Mei 2007 11:56 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Een paar brokjes maar? Met zo'n grote ara?
Ik zal je even een mailtje sturen, goed?
Over de pm's: Dat heb ik even opgegeven. Het wilde maar niet. |
Zondag 13 Mei 2007 7:26 pm |
|
|
|
|
evilparrots
Beginnende vlieger
dankjewel sue |
Maandag 14 Mei 2007 11:47 pm |
|
|