Yaehh de aanhouder wint

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
millie
Kamikaze piloot

Yaehh de aanhouder wint  Reageer met quote  

He he eindelijk eten mijn cinnamons pellets pfffff. duurde ff maar dan heb je wel wat.

Het rare is ze eten alleen de rode kleur van scenic en de bruine niet. alleen nu wil ik een stapje verder want ze moeten de hpc eten:S mijn benieuwen hoe dat gaat. anders maar scenic voor de cinnamons bestellen ik vind het toch belangrijk dat ze pellets eten.
Bericht Dinsdag 16 December 2008 5:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Jolanda
Vlieger

Reageer met quote  

Mijn vogels eten ook liever de rode. de bruine (of gele zoals ik ze noem) laten ze tot het laatst liggen en pas als ze echt honger hebben eten ze die op
Bericht Dinsdag 16 December 2008 6:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Hier geef ik de cinnamons een mix met zaad en pellets ivm de jongen.

De andere vogeltjes krijgen pas weer nieuwe als alles op is, dat weten ze want ik voer 2 keer per dag pellets en alles is savonds altijd netjes op:P
Bericht Dinsdag 16 December 2008 6:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Misschien proeven ze toch de kleurstoffen? (en vinden ze dat lekker?)
Heb je de HPC al eens geprobeerd? Of zou dit de eerste keer zijn?
Bericht Dinsdag 16 December 2008 9:42 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja net dagen maar dat vinden ze niks:S
Bericht Woensdag 17 December 2008 4:46 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: Yaehh de aanhouder wint  Reageer met quote  

Lastige vogeltjes! Heeft het geen zin om ze naast Millie en Mollie te zetten? Zien eten doet eten!
Bericht Vrijdag 19 December 2008 10:05 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

nee cinnamons zijn nogal schuw dat word helaas niks.
Bericht Vrijdag 19 December 2008 3:46 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: Yaehh de aanhouder wint  Reageer met quote  

Wat jammer zeg.. Sad Ze zijn niet relaxter geworden?
Bericht Zaterdag 20 December 2008 10:40 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ja het gaat steeds beter gelukkig naar mij toe dan. als er een vreemde is dan is het stress. maar gelukkig hebben ze het hier goed.

Er is een wonder gekomen hier lijkt wel, Jade en Belle eten in eens ook pellets. Ik ben al 2.5 jaar bezig met Jade maar hij gaat nog liever van zijn stok dan dat hij pellets eet. Nu zomaar eten ze ook pellets:S Dat is toch raar?
Bericht Zaterdag 20 December 2008 11:56 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:04 pm
  Berichten van afgelopen: