zupreem voer

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Assie
Vlieger

zupreem voer  Reageer met quote  

ik heb laatst bij lorre en co een zakje zupreem fruitblend gekregen om te proberen
binkie vind het lekker,ik had een mail gestuurd om te vragen of er natuurlijke kleurstoffen inzaten.
ik kreeg mail terug dat het natuurlijke kleurstoffen zijn
wat verbaast mij??ik ga googlen en wat denk je?dit zit erin

Ingrediënten:
. Gemalen maïs, sojameel, gekraakt tarwe, tarwekiemen maaltijd, plantaardige olie, sacharose, dicalciumfosfaat, calciumcarbonaat, jodiumrijke zout, DL-methionine, choline chloride, ascorbinezuur, natuurlijke en kunstmatige kleuren, kunstmatige aroma's, ferro-sulfaat, zinkoxide , koper sulfaat, manganous oxide, Calciumjodaat, natrium seleniet, vitamine een supplement, vitamine E supplement, vitamine D3 supplement, vitamine B12, thiamine, niacine, calcium pantothenaat, riboflavine, foliumzuur, biotine.

ik zie hier toch echts staan KUNSTMATIGE KLEURSTOFFEN

graag jullie advies

groetjes assie
Bericht Woensdag 25 Maart 2009 9:57 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Re: zupreem voer  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Assie
ik heb laatst bij lorre en co een zakje zupreem fruitblend gekregen om te proberen
binkie vind het lekker,ik had een mail gestuurd om te vragen of er natuurlijke kleurstoffen inzaten.
ik kreeg mail terug dat het natuurlijke kleurstoffen zijn
wat verbaast mij??ik ga googlen en wat denk je?dit zit erin

Ingrediënten:
. Gemalen maïs, sojameel, gekraakt tarwe, tarwekiemen maaltijd, plantaardige olie, sacharose, dicalciumfosfaat, calciumcarbonaat, jodiumrijke zout, DL-methionine, choline chloride, ascorbinezuur, natuurlijke en kunstmatige kleuren, kunstmatige aroma's, ferro-sulfaat, zinkoxide , koper sulfaat, manganous oxide, Calciumjodaat, natrium seleniet, vitamine een supplement, vitamine E supplement, vitamine D3 supplement, vitamine B12, thiamine, niacine, calcium pantothenaat, riboflavine, foliumzuur, biotine.

ik zie hier toch echts staan KUNSTMATIGE KLEURSTOFFEN

graag jullie advies

groetjes assie

in de andere zupreem zit weer geen kunstmatige kleurstof pffffffff
naturial dieet??

Important Information: Belangrijke informatie:
Voor degenen die willen voeden meer natuurlijke voeding, die van nature bruin ovaalvormige klompjes bevatten geen toegevoegde kleurstoffen, kunstmatige aroma's of conserveermiddelen. Now with carrots, celery, beets, watercress and spinach, ground from fresh vegetables for a new veggie flavor in each nugget. Nu met wortelen, selder, bieten, waterkers en spinazie, gemalen uit verse groenten voor een nieuwe veggie smaak in elke nugget. Packaged in a reclosable, stand-up pouch for freshness and convenience. Verpakt in een hersluitbare, stand-up etui voor versheid en gemak.

Ingredients: Ingrediënten:
. gemalen maïs, sojameel, gekraakt tarwe, tarwekiemen maaltijd, plantaardige olie, sacharose, dicalciumfosfaat, calciumcarbonaat, jodiumrijke zout, DL-methionine, choline chloride, ascorbinezuur (vitamine C), natuurlijke gemengde tocoferolen, rozemarijn extract, citroenzuur , zinkoxide, koper sulfaat, manganous oxide, Calciumjodaat, natrium seleniet, vitamine A-supplement, vitamine E supplement, vitamine D3 supplement, vitamine K-supplement, vitamine B12 supplement, thiamine, niacine, calcium pantothenaat pyridoxinehydrochloride, riboflavine, foliumzuur , biotine.
Bericht Woensdag 25 Maart 2009 10:01 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

quote:

Ze hebben op zich eerlijk geantwoord Wink Je vraagt of er natuurlijke kleurstoffen in zitten en die zitten erin. Maar er zitten ook kunstmatige kleuren in.
Misschien een idee om over te stappen op die andere van Zupreem, daar zitten alleen natuurlijke kleurstoffen in.

Eventueel zou je voor de gecertificeerde volledige biologische pellets (harrisons) kunnen gaan, dan weet je zeker dat er geen toevoegingen inzitten die er niet in zouden moeten zitten.
Bericht Woensdag 25 Maart 2009 10:53 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
tangus
Fladderaar

Reageer met quote  

Ik geef Sid ook deze pellets hij vind ze heel erg lekker.
Kan dit dan erg veel kwaad.???
Bericht Woensdag 25 Maart 2009 11:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

quote:
Originally posted by esjo
quote:

Ze hebben op zich eerlijk geantwoord Wink Je vraagt of er natuurlijke kleurstoffen in zitten en die zitten erin. Maar er zitten ook kunstmatige kleuren in.
Misschien een idee om over te stappen op die andere van Zupreem, daar zitten alleen natuurlijke kleurstoffen in.

Eventueel zou je voor de gecertificeerde volledige biologische pellets (harrisons) kunnen gaan, dan weet je zeker dat er geen toevoegingen inzitten die er niet in zouden moeten zitten.

binkie heeft al vanaf kleins af aan harrisons,maar ik dacht ff afwisseling,en ik kreeg proefzakje mee.
harrisosn blijft hier gewoon nr 1
ik weet niet of ik die andere wel wil proberen Rolling Eyes

tnks voor advies
Bericht Woensdag 25 Maart 2009 11:23 am
Sue
Moderator
Moderator

Hmm zo natuurlijk klinkt dat inderdaad niet, kunstmatige kleurstoffen. Ik vind het heel erg vreemd dat ze dit zeggen. Blijkbaar weinig kennis van eigen producten. Rolling Eyes
Bericht Woensdag 25 Maart 2009 11:50 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:06 pm
  Berichten van afgelopen: