De advertentie van de Huisdiersuper

Bonte boer uit 2000 met gedragsproblemen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vraag, aanbod en vermist

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Tuurlijk wel, Aron heeft ook een tijdje geleden zijn gaaitje willen wegdoen maar heeft het nog een lange tijd geprobeert en het heeft niet geholpen. Dan moet je al groot zijn om toe te willen geven dat het niet gelukt is. En het feit dat je nu ook vaak weg zal zijn zal voor je BB-tje er ook niet beter op worden dus is het zeker goed dat je dan probeert om iets anders te zoeken.
Rolling Eyes
Bericht Woensdag 6 Augustus 2008 8:50 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Saxofoontje
Net uit het ei

Reageer met quote  

Marieke,

Ik dacht ook gelijk dat is niet zover bij jou vandaan Wink Dus we komen dan zeker op een bakkie bij jou als je tenminste thuis bent Wink .
Ik laat het wel weten oke.
Bericht Woensdag 6 Augustus 2008 10:23 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Saxofoontje
Net uit het ei

Reageer met quote  

Even een berichtje van mij. Inmiddels hebben we Joop het bonte boertje donderdagmiddag opgehaald. Aron was zo vriendelijk om in het midden des lands af te spreken. Dus in Maarssen hebben we Joop in ontvangst genomen.
Joop is van harte welkom hier en doet het voorzover heel goed. Hij was niet gewiekt en at ook nog geen pellets. Dus de komende tijd gaat er toch wel een wereld open voor dit beestje. Overzetten op pellets en laten wennen aan het vrij zijn want hij nog niet helemaal door heeft Sad . Hij denkt nog steeds dat hij kan vliegen.
En wat betreft een pitbull is geen sprake want hij is super lief. Laat alles gewoon gebeuren en kan hem ook al een beetje knuffelen over zijn wangen en snaveltje. Het gaat helemaal goedkomen met Joop en zal de komende tijd veel aandacht krijgen hier. Lekker iedere dag buiten want hij heeft nog super rose pootjes en geen zwart kringetje om zijn oogjes zoals een bonte boer eruit hoort te zien.
Met de rest van de gaaien en hem gaat het ook heel goed. Iedereen heeft zo zijn eigen plekkie hier want de buitenspeelboom is groot genoeg voor allemaal.
Ik hou jullie op de hoogte en Aron trouwens ook want die vond het ook leuk als ik af en toe wat foto's mailde. Hij koos voor het welzijn van Joop en dat vind ik toch fantastisch van hem Very Happy .
Groetjes,
Marion en het gaaies
Bericht Zaterdag 16 Augustus 2008 9:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hey wat leuk om wat van Joop te horen! Veertje Super dat Aron jullie in het midden van het land tegemoet kwam, dat scheelt weer rijden. Hij woont toch in het noorden van het land?
Houd ons aub op de hoogte van Joop & vorderingen.

Vreemde ogen dwingen zeggen ze vaak.. Jullie hebben nog geen voorgeschiedenis met Joop dus jullie kunnen nu met een schone lei beginnen.
Bericht Zondag 17 Augustus 2008 8:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
MariekevC
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Echt blij dat het goed gekomen is voor Joop. meneertje krijgt een goed tehuis, dat ik ik hem verzekeren.

Maar ik blijf het jammer vinden van die koffie hoor. Gewoon halverwege afspreken. Dan kan je niet bij mij op de koffie. hahahaha We speken wel is een keer wat af. Moeten we toch een keer doen
Bericht Zondag 17 Augustus 2008 9:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha Marieke, ik was al aan het denken, ha, de koffie is er geweest maar toen had ik je berichtje nog niet gelezen, geen koffiepraatje dus, jammer. Maar gelukkig alles goed voor Joop en een hele nieuwe start ook. Leuk dat we de vorderingen gaan meemaken, is altijd fijn om te horen hoe het ermee gaat, volgens mij komt dat helemaal goed.

Top. Veertje
Bericht Zondag 17 Augustus 2008 2:00 pm
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat super dat Joop weer een fijn thuis heeft gevonden.
Ja en vreemde ogen dwingen plus een hoop verandering voor hem. Na een paar weekjes, wanneer Joop gewend is kan hij best nog zijn andere kant laten zien. Maar goed, wat ik gelezen heb, weten jullie hoe daar mee om te gaan. En voor hetzelfde geldt dat hij gewoon een lieverd blijft.
Heel veel plezier en geluk met hem.
En Aron, fijn dat je een goed huisje hebt gevonden voor Joop. Veertje
Bericht Zondag 17 Augustus 2008 9:56 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 2 December 2008 1:01 pm
  Berichten van afgelopen: