De advertentie van de Huisdiersuper

Bonte boer uit 2000 met gedragsproblemen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vraag, aanbod en vermist

Auteur Onderwerp
aron
Kuikentje

Bonte boer uit 2000 met gedragsproblemen  Reageer met quote  

Hey mensen, zoek een nieuw baasje voor me bonte boer.
Even in het kort:
Heb hem gekregen van me bovenbuurman
Ben al ze 3de baas
Was zeer agressief dat ik hem kreeg en in de loop van tijd is dat verbeterd tot kort geleden, gaat eerst wel goed en dan opeens vliegt hij me aan. Van alles geprobeerd, maar ik kom er niet meer verder mee.
Daar komt bij dat ik een baan heb aangenomen waar ik de meeste tijd in het buitenland doorbreng.

Voor meer informatie: scorpionhq@hotmail.com

mvg Aron (heerhugowaard, boven alkmaar)
Bericht Maandag 4 Augustus 2008 4:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Bonte boer uit 2000 met gedragsproblemen  Reageer met quote  

Hoi Aron, misschien handig om erbij te vermelden wat voor huis je zoekt en hoeveel je wil hebben voor het bonte boertje?
Wat jammer dat het niet meer gaat. Sad

PS Als geld niet belangrijk is en een goed tehuis wel, denk dan eens aan stichting de moderne papegaai: http://www.perfectmanage.nl/si.....amp;lang=1
Bericht Maandag 4 Augustus 2008 10:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
aron
Kuikentje

Reageer met quote  

Hoef er niks voor te hebben, en zoek gewoon iemand met frisse energie zeg maar.
Bericht Dinsdag 5 Augustus 2008 5:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina  
MariekevC
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Dan zou ik idd zeggen sta hem af aan de SdMP. Daar gaan ze met hem aan de slag en krijgt hij gegaradeerd een heel goed tehuis.

Hoe leuk ik BB-tjes ook vind. Mijn vriend en ik hebben besloten dat wij geen gaaien er meer bij nemen voor het Welzijn van onze eigen gaaien

Maar ik kan wel voor je navragen of er nog iemand op de andere clubs zijn. je hoort van me
Bericht Dinsdag 5 Augustus 2008 8:27 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by aron
Hoef er niks voor te hebben, en zoek gewoon iemand met frisse energie zeg maar.

Very Happy Frisse energie hebben ze bij stichting de moderne papegaai zeker! Mail ze even, zou ik zeggen!
Bericht Dinsdag 5 Augustus 2008 8:54 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

Jammer dat je zo ver weg woont. Ik heb frisse energie en Kaya zou heel blij zijn met een vriendje. Maar ja, het is meer dan 300 km ver Sad

Ik hoop dat hij goed terechtkomt.
Bericht Dinsdag 5 Augustus 2008 2:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Saxofoontje
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hoi ik ben al een tijdje niet op het forum geweest Confused beetje te druk maar ik zou me graag in willen zetten voor dat bonte boertje.
Vorige week is namelijk mijn bonte boer Japie overleden aan een acute hartstilstand en nu zoek ik toch wel een vriendje voor Chica het andere bbtje dat ik nog heb en ik ben al heel blij met een 2e handsje. Ik ben de hele dag thuis en ik heb al 5 2e handsjes die het hier super doen.
Een paar mensen hier kennen me ook dus die weten hoe het is in huize Marion. En de afstand is geen probleem kunnen we gelijk bij Marieke op de koffie hahahahahahaha
Laat het maar even weten en je kunt me mailen op
Groetjes,
Marion
Bericht Dinsdag 5 Augustus 2008 2:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Saxofoontje
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ik heb inmiddels al mail-kontakt met Aron Very Happy ben super enthousiast Wink

Jullie horen wel hoe en wat oké.
Bericht Dinsdag 5 Augustus 2008 4:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi, wat leuk dat je je wil ontfermen over Aron zijn BB-tje.
Fijn ook dat je ons op de hoogte gaat houden, we horen het wel. Wink Laughing
Bericht Dinsdag 5 Augustus 2008 5:01 pm
Saxofoontje
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ja sorry dat ik niet zoveel op jullie forum ben geweest ik schaam me diep Sad maar met 6 gaaien heb je het ook druk en ook nog op andere forums pfft maar ik beloof meer te komen. En ook het verdriet dat ik heb dat Japie er niet meer is Sad mis die lieverd zo snik.

Groetjes,
Marion
Bericht Dinsdag 5 Augustus 2008 5:08 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Kan het best begrijpen hoor dat je het heel druk hebt en tenslotte je kan je tijd toch beter gebruiken door aan je gaaitjes te spenderen dan hier te zitten. Oké, natuurlijk zien we iedereen graag komen hier maar daar mogen de gaaitjes niet onder lijden natuurlijk, dat zou de bedoeling niet kunnen zijn. Wink

Een gaaitje verliezen moet vreselijk zijn Troosten . Heb er (gelukkig) nog geen ervaring mee maar denk er ook liever niet aan dat ik onze schat zou moeten afgeven.
Bericht Dinsdag 5 Augustus 2008 5:39 pm
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hoi Aron, jammer dat het niet meer gaat Sad
Hoop dat je pittbulletje (hahaha) een goed plekkie krijgt. Super dat je echt voor een frisse start voor hem kiest en niet voor het geld gaat.
Sterkte en succes !!!!!
Bericht Dinsdag 5 Augustus 2008 7:55 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hey wat fijn zeg! Very Happy Ik hoop dat hij bij jou komt wonen, Saxofoontje. Ben erg benieuwd hoe het afloopt. Het is je geraden dat je ons op de hoogte houdt! Twisted Evil Laughing (Grapje hoor!)
Sterkte met het verlies van Japie.. Troosten
Bericht Dinsdag 5 Augustus 2008 8:03 pm
MariekevC
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Nou Marion jij mag een bakkie komen doen hoor.

Toevallig zat ik gisteravond er aan te denken dat het wel wat voor jou kon zijn. Ik had het natuurlijk al op clubs gezet. Maar gisteravond had ik geen puf meer om de pc aan te zetten. maar gelukkig zag je het zelf al.

Als het door gaat denk ik dat dit Pittbulletje een perfect huis krijgt.

het blijft altijd jammer dat een gaaitje weg moet, maar ja voor het gaaitje is het ook niet leuk om heel vaak alleen te zijn.

@Aron, ik vind het geweldig dat je het beste voor je gaaitje wilt. Kom je niet vaak niet. Ik denk dat je hem best wel is mag opzoeken
Bericht Woensdag 6 Augustus 2008 8:00 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by MariekevC
@Aron, ik vind het geweldig dat je het beste voor je gaaitje wilt.

Daar sluit ik me bij aan. Vind het hartstikke goed dat je in de eerste plaats aan je gaaitje denkt!
Bericht Woensdag 6 Augustus 2008 8:09 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 20 November 2008 7:48 pm
  Berichten van afgelopen: