De advertentie van de Huisdiersuper

Cinnamon popje zoekt een nieuw tehuis :'(

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vraag, aanbod en vermist

Auteur Onderwerp
Lois
Net uit het ei

Cinnamon popje zoekt een nieuw tehuis :'(  Reageer met quote  

Hey!

Omdat Luna geen huisvogeltje is zoek ik voor haar iemand met een volière en andere vogels. Waar ze lekker in kan vliegen en spelen met soortgenoten.

Luna is geboren op: 24-09-2007
Cinnamon Witmasker
100% zeker een popje.
Haar split is bont.

Ik heb haar gekocht als vriendinnetje voor mijn andere vogels en als tam vogeltje voor mijzelf. Luna vind mensen niet leuk, maar andere vogels vind ze ontzettend leuk! Ze is uren zoet met een speelmaatje.
Ik vind het heel erg jammer om haar weg toe doen, omdat ik haar een erg leuke vogel vind. Maar ik vind dat ik egoïstisch bent als zij altijd in een kooi zit, en de rest lekker bij mij zit.

Ik zoek écht een goed huisje voor haar! En ik hoop écht dat iemand haar dat kan bieden!

Ik woon in Voorhout. Dat ligt bij Leiden.

http://i13.photobucket.com/alb.....170670.jpg

Voor informatie of interesse kun je een mailtje sturen, superloisje@hotmail.com.

Groetjes Lois.
Bericht Vrijdag 18 Juli 2008 12:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Cinnamon popje zoekt een nieuw tehuis :'(  Reageer met quote  

Ik hoop dat je een goed huisje voor Loisje vindt. Troosten Zou je evt nog met haar aan de slag willen om alsnog een poging te wagen haar tam te maken? Zoja, lees dan even dit topic door: http://www.fluffies.org/nl/pap.....-vt85.html en dit voor de voorbeelden: http://www.fluffies.org/nl/pap.....vt263.html
Zo niet, negeer mijn opmerking dan aub!
Bericht Zondag 20 Juli 2008 10:15 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Lois
Net uit het ei

Reageer met quote  

Nee ik wil niet nog een keertje met haar aan de slag. Dat is niet opmdat ik het niet wil maar omdat het niet goed is voor Luna.
Dat klinkt heel gek. Het zit in Luna's gedrag, dat ze niet van mensen houd.
Bij mee heeft ze al vaak genoeg bloedneuzen gehad en bloedvleugels enzo omdat ze in paniek raakt. Waarom weet ik ook niet. Ik vind dit zelf heel erg sneu en wil dat niet meer meemaken. Gelukkig is ze nu gezond zonder wondjes. Daarom wil ik haar echt in een volière hebben! Snap je? Smile Wel bedankt voor de tips!
Bericht Zondag 20 Juli 2008 11:10 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Oh jee, bloedneuzen!? Daar heb ik nog nooit van gehoord! (Niet dat ik het niet geloof, maar ik wist niet dat dit kon) Gaat ze dan echt bloeden uit haar neusgat? Shocked Ik kan me voorstellen dat je het dan niet zo ziet zitten. Dat klinkt nogal ehmmm eng. Embarassed
Bericht Zondag 20 Juli 2008 9:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Lois
Net uit het ei

Reageer met quote  

Nou er komt niet echt bloed uit haar neus, maar je hebt zeg maar 2 neusdoppen. En daar tussen zit gewoon een stukje, eeeh, neus! En dat gaat dan heel erg bloeden. En dat is heel sneu. Sad
Bericht Maandag 21 Juli 2008 10:32 am
Lois
Net uit het ei

Reageer met quote  

Luna is nog steeds opzoek naar een leuk huisje!
Bericht Vrijdag 29 Augustus 2008 11:10 am
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ik hoop dat je snel iemand vindt die Luna een lief huisje aan wil bieden. Ik weet niet of ik haar in een vliegtuig mee mag nemen. ik kom volgende week naar nederland maar met het vliegtuig. thuis hebben we een voliere met ook valkjes en parkietjes. ze zou daar best bij mogen maar als ze niet mee het vliegtuig in mag heb ik een probleem.
Bericht Vrijdag 29 Augustus 2008 12:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Lois
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ik zou het eerlijk gezegt echt niet weten. Dat zou je moeten opzoeken. Smile Ik hoor het wel!
Bericht Vrijdag 29 Augustus 2008 5:45 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Alexandraatje.. Je hebt dan geloof ik wel een gezondheidsverklaring nodig..
Bericht Zaterdag 30 Augustus 2008 9:17 am
Lois
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ja dat denk ik ook. Zijn die moeilijk te verkrijgen dan? Smile
Bericht Zaterdag 30 Augustus 2008 10:46 am
Lois
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ik heb er nog even over nagedacht. Maar ik denk niet dat het goed is voor Luna. De druk in het vliegtuig is al heel vervelend voor een baby.. Dus het lijkt mij dat Luna dan erg veel pijn heeft. Sad
Bericht Zondag 31 Augustus 2008 11:51 am
MariekevC
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik traad het je af om een vogeltje met het vliegtuig mee te nemen.

Ten eerste moet het als vracht. Het kan dus zijn dat hij in een ruim staat met andere vogels/dieren en ten tweede vindt ik het echt ontzettend zielig.
Ik werk zelf op Schiphol en zie al jaren hoe vogels getransporteerd worden. als je je bedenkt dat 60% van alle dieren die vervierd worden door de lucht overlijden. brrrr (grotendeels hiervan zijn hamsters muizen en kuikentjes, maar toch best wel veel)

ook moet je een hoop vergunningen aanvragen om het vogeltje te vervoeren
Ook nemen veel vliegtuigmaatschappijen geen dieren meer mee.
Bericht Zondag 31 Augustus 2008 12:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Lois
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ik heb ook al besloten dat ze het vliegtuig niet ingaat.. Wink Maar wel bedankt voor je tips!
Bericht Zondag 31 Augustus 2008 6:26 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 1 December 2008 7:21 pm
  Berichten van afgelopen: