De advertentie van de Huisdiersuper

Montana kooi te koop

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vraag, aanbod en vermist

Auteur Onderwerp
Manon79
Beginnende vlieger

Montana kooi te koop  Reageer met quote  

Ruim een half jaar geleden heb ik een mega mooie Montana kooi gekocht. Maar achteraf was het toch niet echt wat Sypie wilde... Dus mocht iemand interesse hebben, laat ff wat weten. Weet zo snel niet de afmetingen, maar hij is wel heel ruim. Voor een foto kan je kijken op mijn dagboekpagina. Wink
Bericht Zondag 18 Mei 2008 8:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Montana kooi te koop  Reageer met quote  

Hoi Manon, welke kooi is het? (Welk type?) Wat wil je er voor hebben?
Bericht Zondag 18 Mei 2008 8:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Manon79
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Weet ik eigenlijk niet meer. Zal het opzoeken. Heb 160 euro ervoor betaald en is niet lang in gebruik geweest.....
Bericht Zondag 18 Mei 2008 8:27 pm
any-itch
Fladderaar

Reageer met quote  

Is deze kooi nog te koop????
Bericht Woensdag 20 Augustus 2008 10:18 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ik weet het niet. Ik heb Manon een emailtje gestuurd met de link naar dit topic.. Wink
Bericht Woensdag 20 Augustus 2008 11:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Manon79
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Sorry voor mega mega late reactie! Embarassed Embarassed Embarassed Maar de kooi is nog steeds te koop. Mocht er nog interesse zijn... (Ik zal, echt waar, mijn hotmail email wat vaker nakijken!!!!)
Bericht Maandag 15 September 2008 11:00 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Waren er al foto's geplaatst van de kooi? Weet ik ff niet meer. Embarassed
Misschien voor onze BB, voorlopig Wink
Bericht Maandag 15 September 2008 11:16 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heb de foto net gezien in je dagboek. Kan je mij misschien enkele nieuwe foto's maken? Had ook graag de afmetingen gehad van de kooi en de tralie-afstand want is nogal belangrijk voor onze Bonte boer omdat ze bij deze de pootjes hebben moeten spalken en 1 hebben volledig moeten breken, dus ik kan niet zomaar elke tralie-afstand nemen.

Mag ik anders je mailadres vragen aan Sue?
Bericht Maandag 15 September 2008 11:22 am
Manon79
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ja hoor, vraag maar.
Zal foto's voor je maken, maar ben nu op mijn werk, dus dat wordt pas iets voor later. Volgens mij is de tralieafstand 1 cm... Maar dat weet ik niet zeker. In ieder gebal niet zo heel groot...
Bericht Maandag 15 September 2008 12:11 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is juist de bedoeling dat de traliesjes niet TE ver uiteen staan. Ik heb nog wel een reserve kooi en vind het spijtig dat ik die niet kan gebruiken maar de tralies is 2,5 en dat is te ver voor Fluf. Hij zal dat misschien nooit kunnen en wil hem nu toch stilletjesaan groter zetten. het komt niet op een tijdje hoor, hij is nog aan het herstellen. Ik vraag je mailadres ff aan Sue en dan mail ik je wel. Ik moet straks ook wel gaan werken dus niet schrikken als het pas deze avond is of morgen maar Stein is ook niet echt ver voor ons dus dat zou een meevaller zijn. Wink
Bericht Maandag 15 September 2008 12:33 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Ik ben druk aan het 'surfen' geweest op internet, zoekend naar een kooi, en volgens mij is dit de 'vinkenvilla'
Maar weet het niet zeker natuurlijk hè, ik kan ze niet allemaal onthouden Razz
Bericht Maandag 15 September 2008 7:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

O, oké bedankt Linde. Maar ik moet ze echt ff bekijken want het is echt zoeken voor Fluf want de echte gaaienkooien hebben dan weer een te grote tralie-afstand. Het is ook niet dat hij daar heel zijn leven in zou moeten, het is een overstap zeg maar want met de tijd wil ik toch een villa filou ook voor hem.
Bericht Maandag 15 September 2008 7:42 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Moet de kooi ook groot zijn, of hoeft dat nog niet zo?
Ik merk wel met het zoeken voor Luna dat de keus wel klein is, als je een grote kooi en een kleine tralieafstand wil..
Bericht Maandag 15 September 2008 7:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Pff, hij zit momenteel in de traveler omdat hij niet hoog mocht gaan en tot nu toe was deze ook perfect hiervoor. Kon hij revalideren en ondertussen ook oefenen maar nu kan hij toch al hoger gaan het enige probleem is dat hij niet naar beneden klimt maar fladdert en dan zijn de landingen natuurlijk niet zo zacht dus ik zou ze denk ik beter niet te hoog nemen voor hem. Het is afwachten of hij ooit goed zal klimmen, naar boven gaat perfect maar naar beneden voorlopig niet. Ook valt hij nog wel eens van zijn stokje midden in de nacht, zijn pootjes zijn nog niet genezen dus moet ik mij daarop voorzien dat hij zich niet gaat verwonden. Kan ook zijn stokken in het midden hangen maar zijn onderzoek zal toch tot boven gaan en dan moet hij toch ook beneden geraken. Normaal kunnen we pas na een aantal maanden met zekerheid zeggen in hoeverre hij genezen is en wat hij ooit zal kunnen en wat niet maar hoop wel dat hij toch nog leert mooi afdalen in plaats van fladder fladder en dan boem want dat kan ook nog niet goed zijn voor de pootjes Shocked Confused
Bericht Maandag 15 September 2008 8:35 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Ik vond deze ook wel mooi voor Luna, maar je moet er wel de ruimte voor hebben! Hij is niet hoog, maar wel heel breed. Ik vond hem eigenlijk niet diep genoeg voor Luna, die heeft zo'n lange staart! De tralieafstand is ook maar 10 mm.
http://www.all4pets.nl/view_pr.....35034.1530

Het is wel erg lastig om de goeie kooi te vinden vind ik!
Bericht Maandag 15 September 2008 9:27 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 2 December 2008 1:10 pm
  Berichten van afgelopen: