Berichten verwijderd / topics op slot zonder kennisgeving

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vragen over dit vogel forum

Auteur Onderwerp
pascallo
Waarschuwingen: 1

Berichten verwijderd / topics op slot zonder kennisgeving  Reageer met quote  

Hallo Beheerders/Moderators,

Ik vraag me af waarom er berichten van mij zijn verwijderd zonder mij hiervan op de hoogte te stellen.

Ook mijn kweek topic is op slot gezet, zonder dat ik daarover ben geinformeerd. Ik mag niet meer kweken?

Is dit een normale gang van zaken op Fluffies? Als ik iets verkeerd heb gedaan, zou ik dat graag willen weten. Dan kan ik hier immers rekening mee houden en het op de juiste manier afhandelen.

Ben benieuwd wat ik evt. fout heb gedaan.

Groetjes,
Pascal
Bericht Maandag 23 November 2009 11:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
ellenparrot
Ervaren vlieger

Re: Berichten verwijderd / topics op slot zonder kennisgevin  Reageer met quote  

mmm.. dat is wel heel raar... ik ga er toch vanuit dat dit op een vergissing berust?? hopelijk krijg je snel een reactie!
Bericht Dinsdag 24 November 2009 12:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het topic is op slot gezet omdat je aangaf het koppel weg te willen doen. Het kweektopic lijkt me dan ook niet meer van toepassing? (Het bericht dat daarover ging is verwijderd omdat het niet in het 'te koop' forum stond)

Indien je toch weer wil kweken, kan het topic gewoon weer open gezet worden.
Let dan wel eventjes op de regels: http://www.fluffies.org/nl/reg.....14785.html
Bericht Dinsdag 24 November 2009 9:53 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
pascallo

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Het topic is op slot gezet omdat je aangaf het koppel weg te willen doen. Het kweektopic lijkt me dan ook niet meer van toepassing?

Idd. Maar het koppel is nog niet weg. Dus wat mij betreft een voorbarige actie. Zeker nu blijkt dat ik de verhuisplannen even in de ijskast heb geplaatst en het koppel gewoon kan blijven.

quote:
Originally posted by Sue

(Het bericht dat daarover ging is verwijderd omdat het niet in het 'te koop' forum stond)

Omdat het niet op de juiste plaats stond wordt het verwijderd? Heel apart. Ik had dat toch graag even via een mailtje willen weten. Ik had in het topic al gemeld dat ik niet wist waar ik het moest plaatsen, dus ik had het wel net zo netjes gevonden als je me even had laten weten dat het verwijderd was en waarom. En het kon ook niet in het 'te koop' geplaatst worden omdat ik daar (nog) geen topics kan openen.

quote:
Originally posted by Sue

Indien je toch weer wil kweken, kan het topic gewoon weer open gezet worden.
Let dan wel eventjes op de regels: http://www.fluffies.org/nl/reg.....14785.html

Graag het topic weer openen.

Dankjewel voor je reactie en uitleg.
Bericht Dinsdag 24 November 2009 11:03 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Pascallo, er zijn nieuwe regels opgesteld met betrekking tot verkoop. Lees deze even. http://www.fluffies.org/nl/reg.....14785.html

De reden van deze regels staat er ook bij. Wij hopen op je begrip.

Voor de verkoop van je kweekkoppel kan je gewoon toestemming vragen in het aanbod topic, voor jonge vogels die zelf gekweekt worden gelden de nieuwe regels.
Gelieve geen verkoop topics elders in het forum te plaatsen.
Uiteraaard mag je wel een kweekverslag schrijven in het kweektopic maar niet met die intentie om te verkopen Wink
Je kunt voor een kweekverslag gewoon een nieuw topic openen in het onderdeel kweken.
Bericht Dinsdag 24 November 2009 11:22 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
pascallo

Reageer met quote  

Dankjewel Esther.

De link had Sue ook al geplaatst, maar die beantwoord niet mijn vraag waarom er berichten verwijderd worden zonder dit te melden.
Bericht Dinsdag 24 November 2009 12:59 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Omdat je tegen de regels in een verkoop tekst had geplaatst in een niet daarvoor bestemd gedeelte van het forum is het betreffende bericht verwijderd.

Zoals ook in de regels staat mogen beheerders zonder dat zij uitleg verschuldigt zijn, berichten verwijderen, verplaatsen of wijzigen.

Dat staat ook in de link die zowel Sue als ik je gegeven hebben Wink

Ik hoop dat dit je vraag heeft beantwoord Smile
Bericht Dinsdag 24 November 2009 1:21 pm
pascallo

Reageer met quote  

Prima Esther.

Ik vind het erg jammer dat er achter de regels wordt verscholen. Heb je 100 van dit soort berichten op een dag kan ik het me voorstellen dat het ondoenlijk is om iedereen op de hoogte te stellen, maar Uit ervaring weet ik dat dit soort situaties niet tig keer op een dag voorkomen en het dus een kleine moeite is om het lid dat iets niet goed doet even op de hoogte te stellen.

Het maakt het geheel erg onpersoonlijk. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Bericht Dinsdag 24 November 2009 2:45 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jammer dat je er zo over denkt.
Wij hebben hier de laatste maanden duidelijk gemaakt dat de regels verandert zijn en ook waarom.

En het komt misschien niet alle dagen tig keer op een dag voor maar vaker dan je denkt. Jij hebt jou ervaring waar jij modereert en wij hebben hier op fluffies onze ervaring Wink
Bericht Dinsdag 24 November 2009 3:13 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:09 pm
  Berichten van afgelopen: