hoi allemaal ik zit hier nu al een tijdje op het forum maar ik weet nog steeds niet hoe je zegmaar als iemand een berichtje heeft geplaatst en je wilt echt op dat berichtje reageren hoe je dan datgene wat diegene heeft geschreven zegmaar kopieert om het zo maar te noemen dus dat je neerzet wat de vorige heeft gezegt dat is misschien af en toe best handig nou ik hoor het wel
quote:Originally posted by kira07
hoe je dan datgene wat diegene heeft geschreven zegmaar kopieert om het zo maar te noemen dus dat je neerzet wat de vorige heeft gezegt
Rechtsboven iedere post staat een "citeren" knop. Daar klik je op.
quote:Originally posted by kira07
hoe je dan datgene wat diegene heeft geschreven zegmaar kopieert om het zo maar te noemen dus dat je neerzet wat de vorige heeft gezegt
Rechtsboven iedere post staat een "citeren" knop. Daar klik je op.
Eventjes een algemene opmerking: Probeer de quote aub niet te gebruiken als het berichtje waar je op reageert het laatste berichtje in dat topic is. Reageer je op een berichtje verder 'omhoog' dan kan het natuurlijk wel.
Ik citeer wel eens het berichtje boven me, als het een lang bericht is en ik op een bepaald ding wil reageren.
Dinsdag 19 Augustus 2008 9:27 pm
Sue Moderator
Nee hoor, dat niet direct, maar soms staan er zoveel quotes in één bericht dat het wel erg lastig lezen wordt.
Zie het niet als een aanval hoor! Gebeurt het een keer, no problem. Maar probeer er aub een béétje op te letten.
Vrijdag 22 Augustus 2008 9:54 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:11 pm