Hoe is de snelheid voor jullie?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vragen over dit vogel forum

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Hoe is de snelheid voor jullie?  Reageer met quote  

Hoe is de snelheid v/t forum op dit moment voor jullie?
Er zijn wat instellingen veranderd..
(De update staat verder nog niet online)
Bericht Zondag 28 Oktober 2007 10:37 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Cosch
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ik vind het forum de laatste paar dagen traag.

Eerder had ik daar niet zo'n last van maar de laatste paar dagen valt het op. Op dit moment is tie hier ook traag! Niet vreselijk traag maar wel een beetje!
Bericht Zondag 28 Oktober 2007 10:38 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Gaat wel goed hier
Bericht Zondag 28 Oktober 2007 10:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

af en toe een beetje traag maar niet hinderlijk Wink
Bericht Zondag 28 Oktober 2007 10:49 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Cosch.. Vond het forum de laatste dagen ook wat traag, vandaar het gesleutel..
Is 'ie nog steeds traag?
Bericht Zondag 28 Oktober 2007 8:42 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

nope lekker snel Very Happy
Bericht Zondag 28 Oktober 2007 9:45 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ahhh fijn om te horen! Cool Is het voor iedereen zo?
Bericht Zondag 28 Oktober 2007 10:33 pm
naompiej
Kuikentje

Reageer met quote  

Lekker snel.
Bericht Zaterdag 3 November 2007 10:46 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ah fijn om te horen. Merci.. Ik vond 'm vandaag wat traag. Iemand anders nog input? Smile
Bericht Zaterdag 3 November 2007 10:47 am
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

nu vind ik het meevallen vond hm gisteravond wel wat traag met het laden van je nieuwe bericht.
Bericht Zaterdag 3 November 2007 1:23 pm
naompiej
Kuikentje

Reageer met quote  

kan ook liggen aan je pc. hoelang die erover doet..
Bericht Zaterdag 3 November 2007 2:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Bedankt voor je input.. Ik vind 'm de laatste dagen ook een beetje traag vandaar..

Het kan inderdaad aan je pc liggen.. Wink
Bericht Zaterdag 3 November 2007 11:02 pm
PeCe
Vlieger

Reageer met quote  

Af en toe wat traag, maar meestal ben ik na 0.00 uur op fluffies en dan is de snelheid wat mij betreft zonder meer goed. Net als met alle forums en het internet, de ene keer gaat het beter/sneller dan de andere keer. Tot nog toe heb ik geen echte problemen ondervonden.
Bericht Zondag 4 November 2007 12:18 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
naompiej
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by PeCe
Af en toe wat traag, maar meestal ben ik na 0.00 uur op fluffies en dan is de snelheid wat mij betreft zonder meer goed. Net als met alle forums en het internet, de ene keer gaat het beter/sneller dan de andere keer. Tot nog toe heb ik geen echte problemen ondervonden.

Het licht denk ik dan aan je pc als je het aan mij vraagt. Ik heb veel verstand van pc's. En Sloom zijn ze vaak. kijk is of er iemand naar je pc kan kijken. (of jijzelf) dan lukt het zekerzz
Bericht Zondag 4 November 2007 8:02 am
PeCe
Vlieger

Reageer met quote  

Wat mijn reactie betreft weet ik zeker dat het met het forum te maken heeft en niet aan de PC ligt. Soms ben ik zelfs in meerdere tabbladen bezig en dan is fluffies dus duidelijk langzamer dan de rest. Maar het is maar af en toe en geeft wat mij betreft geen echte problemen. Plus zoals aangegeven (dit is zo een uitzondering) meestal ben ik pas na 0.00 uur aanwezig en dan heb ik geen performance problemen.

Voor het overige (ook voor de anderen voor zover van belang) ik heb ondertussen meer dan 25 jaar ervaring met computers, gebruik zodoende diverse software om de PC op te schonen EN gebruik veel software die niet "standaard" Microsoft zijn.

Maar je hebt zeker gelijk vaak ligt het aan de PC van de gebruiker. Toevallig heb ik vorige week nog bij iemand de PC opgeschoond. Die kon door het "badware" programma WinAntiVirus nauwelijks meer op internet komen, zo traag was de computer. Opschonen en controle is dus in veel gevallen wel aan te raden, daar heb je gelijk in.
Bericht Zondag 4 November 2007 3:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 19 April 2014 6:00 pm
  Berichten van afgelopen: