Lidmaatschap ???

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vragen over dit vogel forum

Auteur Onderwerp
Fellow
Fladderaar

Lidmaatschap ???  Reageer met quote  

Dag Sue,
Eventjes een vraagje van "huishoudelijke" aard. Ik ben al een tijdje op deze site bezig met al mijn verhaaltjes etc. Maar ik kan nergens zien of er kosten of laat ik het anders stellen: "moet er soms lidmaatschap betaald worden? Zoja, hoeveel want dat wil ik best doen", snap je Laughing
Bericht Woensdag 3 December 2008 2:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Fellow,

Ik hoop dat Sue me niet kwalijk neemt al ff te reageren maar een verplichting is er hier op het forum helemaal niet hoor qua lidmaatschap of zo. Wel is er altijd een mogelijkheid tot donatie. Volg anders ff de volgende link, daar ging het toen ook al over,
http://www.fluffies.org/nl/viewtopic.php?t=6403

Danny gaf toen de juiste linkjes aan van hoe en wat, kan de preciese nu ff niet direct vinden (moet zo gaan werken) maar nogmaals, geen enkele verplichting tot donatie hoor, enkel vrijblijvend, dat willen we wel heel zeker duidelijk maken dat er niemand verplicht is tot doneren. Wink
Bericht Woensdag 3 December 2008 2:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hai Fellow.. Het is zoals Sarah zegt. Aan dit forum zijn geen kosten voor lidmaatschap verbonden.
Een kleine bijdrage wordt wel gewaardeerd maar je mag je zeker niet verplicht voelen hoor! (Je mag je wel verplicht voelen tot het plaatsen van veel leuke verhalen en foto's.. Mr. Green )
Bericht Woensdag 3 December 2008 5:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fellow
Fladderaar

Reageer met quote  

Dag Sue,
Dank voor je bericht en wat in mijn mogelijkheden zal kunnen, zal ik doen ... Er word gebeld en krijgen visite ... Tot later
Bericht Woensdag 3 December 2008 6:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Fellow
Fladderaar

Visite weer weg!!!  Reageer met quote  

Veertje Gelukkig de visite is weer weg en inmiddels heeft ons manneke zijn avondmaal nog gekregen.
By the way ... er werd verteld dat er een dieren verzekering bestaat.
Ja voor honden en katten, maar bestaat er ook een ziektekostenverzekering - zorgverzekering voor papegaaien?

Zoja, laat het me dan fftjes weten s.v.p. Veertje

Groetjes van ons drietjes uit Spijk City Troosten Laughing
Bericht Woensdag 3 December 2008 8:36 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Fellow, dat is een moeilijke, die weet ik eerlijk gezegd niet. Misschien ff googlen. Zal ik ook ff voor je doen. Wink
Bericht Woensdag 3 December 2008 9:35 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

je kan de papegaai laten verzekeren. vaak kun je dat bij de inboedel van het huis laten doen. ook zijn er speciale verzekeringen voor huisdieren. niet alleen voor honden en katten maar ook voor je gaai. tenminste hier in tsjechie.
Bericht Donderdag 4 December 2008 7:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Toen ik hier in het begin kwam heb ik die vraag ook gesteld over verzekeringen.
De uitkomst, er is wel een verzekering tegen diefstal, maar niet een ziektekosten verzekering zoals voor honden en katten.
Helaas Wink
Bericht Donderdag 4 December 2008 10:24 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ben gisteren nog een hele poos aan het zoeken geweest maar heb helaas niks kunnen vinden Confused
Bericht Donderdag 4 December 2008 10:54 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Danny gaf toen de juiste linkjes aan van hoe en wat, kan de preciese nu ff niet direct vinden (moet zo gaan werken) maar nogmaals, geen enkele verplichting tot donatie hoor, enkel vrijblijvend, dat willen we wel heel zeker duidelijk maken dat er niemand verplicht is tot doneren. Wink

Is het misschien handig van de donatie stuff een sticky te maken? Dan is hij makkelijker te vinden.
Bericht Donderdag 4 December 2008 1:04 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Naar mijn weten is er nog geen verzekering voor vogels. Sad

Whisper: Ik ga even zoeken naar het donatie topic. Ik meen dat het al sticky was? Maar ik weet het niet meer zeker.
Bericht Vrijdag 5 December 2008 9:24 am
Sue
Moderator
Moderator

Re: Lidmaatschap ???  Reageer met quote  

Het topic is sticky gemaakt. Het staat in dit forum: http://www.fluffies.org/nl/aan.....-vf29.html
Bericht Vrijdag 5 December 2008 9:27 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Is die sticky nieuw of stond hij er al? Ik had speciaal nog gezocht voor ik het voorstelde Embarassed
Bericht Vrijdag 5 December 2008 11:10 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb het topic sticky gemaakt. Het was niet sticky. Embarassed

Eventjes dit: er zijn GEEN verplichtingen om iets bij te dragen!!!
Alleen verplichtingen om foto's te blijven plaatsen! Mr. Green
Bericht Vrijdag 5 December 2008 11:21 am
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Ik heb het topic sticky gemaakt. Het was niet sticky. Embarassed

Eventjes dit: er zijn GEEN verplichtingen om iets bij te dragen!!!
Alleen verplichtingen om foto's te blijven plaatsen! Mr. Green
aar

de laatste verplichting vind ik Wel leuk...
ech wel..
maar vind ook verhaaltjes leuk... soms zijn er geen foto's maar in je hoofd er een voorstelling van maken is ook toppie.. hoor.. het je voorstellen..
Bericht Woensdag 24 December 2008 11:25 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:12 pm
  Berichten van afgelopen: