Mijn allereerste papegaai, maar welke soort ?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vragen over dit vogel forum

Auteur Onderwerp
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Je moet nagaan waarvoor je een papegaai wilt, neem je een koppeltje, dan moet je er rekening mee houden dat ze zich meer op elkaar zullen richten dan op de baasjes...
Verder drie papegaaien wegdoen omdat ze schreeuwen en bijten?? Ligt dat aan de vogels of aan de opvoeding? Ik heb toen ik jonger was ook een schattige aga gehad, hele leuke vogel...Maar die schreeuwde meer en harder dan mijn huidige twee vogels samen, idd niet goed opgevoed! In die zin wil een kleiner formaat niet zeggen dat ze automatisch makkelijker tam worden.... Wink

@pyrhurragek, ik heb je post iets aangepast, voor het aanbieden van vogels hebben we een apart forumdeel (vraag,aanbod, vermist) met bijbehorende regels. Het aanbieden van vogels buiten dat forumdeel om is niet toegestaan.
Bericht Maandag 13 September 2010 8:52 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
SolShow
Net uit het ei

Reageer met quote  

Heel goed dat je eerst informeert. Ik heb zelf een grijzeroodstaart en een jardiene. De grijze is altijd heel makkelijk geweest, rustig, goed eten niet al teveel lawaai meestal aangename geluiden. Maar de jardiene pfff die is echt het tegenover gestelde heeft heel veel werk gekost maar is dan veel leuker om te zien hoe het elke dag beter gaat en het is echt een tof vogeltje geworden maar hebben hier weken in het stof moeten bijten hihi. Maar met hulp en goede info gaat het super. Al heb je natuurlijk nog wel afentoe terugvallen, Ben benieuwd voor wat je gaat kiezen een ECHTE beginnersvogel is er niet echt je moet het net treffen Smile
Bericht Zondag 26 December 2010 6:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:12 pm
  Berichten van afgelopen: