Onderschrift & Avatar

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vragen over dit vogel forum

Auteur Onderwerp
TerrorToet
Net uit het ei

Onderschrift & Avatar  Reageer met quote  

Ook ik heb een vraagje over banners maar meer over een banner voor mezelf hier op het forum..
Mag dit wel? en hoe zit het met een avatar?
Als een banner hier wel mag (zonder reclame uiteraard) hoe groot mag die dan zijn?

Alvast bedankt...
Bericht Vrijdag 16 November 2007 7:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik denk dat Sue hier toestemming voor moet geven??
Ik heb hier geen verstand verder...ben een digibeet Embarassed Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 16 November 2007 7:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
TerrorToet
Net uit het ei

Reageer met quote  

ik maak namelijk mijn banners & Avatars zelf met PSP programma...
hier staat dus alleen mijn naam op en is dus geen reclame... Wink
Moet ik haar mailen of reageert ze ook hier?
Bericht Vrijdag 16 November 2007 7:23 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ze zal hier wel op reageren als ze online komt Smile
Bericht Vrijdag 16 November 2007 7:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
TerrorToet
Net uit het ei

Reageer met quote  

Dan wacht ik nog heel ff met mailen... Wink
Dank je hoor..
Bericht Vrijdag 16 November 2007 7:31 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Terrortoet!
Allereerst welkom hier.. Smile
Op dit moment zijn avatars en banners niet mogelijk. Zit er wel over te denken om dit mogelijk te maken maar moet eventjes zien hoe ik dat ga inpassen.
Bericht Vrijdag 16 November 2007 10:53 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Dat zou wel heel leuk zijn Sue Very Happy ik heb ook mijn eigen banner en avator met mijn eigen huisdieren gemaakt.
Staat wel heel gezellig en vrolijkt de boel ook leuk op, hebben we op ons eigen forum ook.
Bericht Vrijdag 16 November 2007 10:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heb net even gekeken of het misschien mogelijk is om nu een avatar te plaatsen op het mod panel maar dat gaat dus niet.
Er moet echt iets ingepast worden. Sad
Hoe lang ben je trouwens met je banner bezig geweest, Wil? UIt ervaring weet ik dat het úren kan duren voordat je zo'n banner een beetje in elkaar hebt geflanst. Of ik ben erg langzaam?
Bericht Vrijdag 16 November 2007 11:11 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik weet niet eens hoe het moet ik heb het na een uitleg van ziya wel eens geprobeerd maar ik kreeg het niet eens voor elkaar Laughing
Bericht Vrijdag 16 November 2007 11:13 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Als je alle dieren moet uitsnijden etc kan het ff duren ja maar geen uuuuuuuuren hoor Laughing uhm denk 2 uur ongeveer.
Gut ik let eigenlijk nooit zo op de tijd Surprised
Bericht Vrijdag 16 November 2007 11:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat zal het zijn! Of ben ik gewoon heel erg traag? Ik knip meestal vrij langzaam.. Embarassed
Bericht Zaterdag 17 November 2007 12:18 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by coco&gompie
ik weet niet eens hoe het moet ik heb het na een uitleg van ziya wel eens geprobeerd maar ik kreeg het niet eens voor elkaar Laughing

Kom op! Doorzetten! Laughing Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 17 November 2007 12:28 am
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Dat zal het zijn! Of ben ik gewoon heel erg traag? Ik knip meestal vrij langzaam.. Embarassed

Maakt toch ook niet uit hoelang je erover doet, als je zelf maar tevree bent over het eind resultaat toch?! Wink
Ik kan zelf nogal eens lang knooien voor ik tevreden kan zijn met de juiste achtergrondkleur Rolling Eyes Laughing
Bericht Zaterdag 17 November 2007 12:37 am
PeCe
Vlieger

Reageer met quote  

Banners en avatars zijn zeker leuk om te zien. Ik heb er ook al de nodige gemaakt. Zoals hiervoor al geschreven als je de behendigheid hebt, dan is zoiets best snel te maken. Maar net als met alles en wat Wil ook schrijft het is afhankelijk van wat je wilt. De een is tevreden met een rustige banner met naam en vogel. De andere wil liever een "volle" banner met overloopjes e.d.

Nadeel van banners en avatars is wel dat het langer gaat duren voordat de pagina's worden geladen. Dus als er nu al problemen?! waren met de snelheid, dan zal de performance nog verder achteruit gaan als er veel avatars en banners worden gebruikt. Ander nadeel is dat het soms zo druk wordt met de banners dat de tekst ertussen niet meer opvalt.

Desondanks moet ik toegeven dat ik het ook een beetje kaal vind dat ik geen onderschrift in TEKST of met banner kan gebruiken. Ook heb ik een standaard bewegende avatar met mijn vogels. Die mis ik ook wel bij mijn berichtjes hier.
Bericht Zaterdag 17 November 2007 12:44 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Pece, dat was eigenlijk één van de redenen waarom er eerder voor is gekozen om geen banners & avatars toe te staan. Omdat de site al vrij zwaar is, zou dit de site nog verder vertragen.
Aangezien er de laatste tijd minder problemen zijn met de snelheid (hoop dat dat zo blijft) vroeg ik me af of het niet mogelijk werd om iig de avatars toe te staan.

Aan de ene kant is 'eenheid' natuurlijk wel erg prettig voor de ogen, aan de andere kant is een persoonlijke 'touch' toch wel erg gezellig. Very Happy
Bericht Zaterdag 17 November 2007 11:01 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 21 April 2014 4:15 pm
  Berichten van afgelopen: