ongewild reclame maken / website plaatsen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vragen over dit vogel forum

Auteur Onderwerp
daf
Fladderaar

ongewild reclame maken / website plaatsen  Reageer met quote  

Haihai,
ik heb een heel leuk vogelhutje besteld en wil dat graag met de andere leden delen. Alleen ik ben bang dat als ik deze link naar de website plaats ik misschien ongewild reclame maak?
Bericht Maandag 16 Augustus 2010 6:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Misschien kan je, als je het hutje hebt, een foto plaatsen van het hutje.

Als dan iemand wil weten hoe en wat dan kan er altijd mailadressen worden doorgestuurd.

Ben benieuwd wat andere modjes hiervan denken, in elk geval goed van je dat je zo goed met de regels hier omgaat. Veertje
Bericht Maandag 16 Augustus 2010 9:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
daf
Fladderaar

Reageer met quote  

@Sarah:
haha dat is inderdaad zo'n simpele oplossing dat die nog niet bij me opgekomen was..... Neutral
Bericht Dinsdag 17 Augustus 2010 7:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zolang het geen ander forum is, je eigen website, webwinkel etc of die van een famillielid etc - mag je de link wel plaatsen. Officieel moet je eerst toestemming vragen maar er worden wel meer linken geplaatst van produkten die handig zijn of aanbevolen worden.

Maar ik kan niet anders zeggen dan dat je het officieel op de enige juiste manier doet Veertje
Bericht Dinsdag 17 Augustus 2010 7:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:14 pm
  Berichten van afgelopen: