klinkt belachelijk miss maar ik ben nog niet helemaal thuis in dit forum en weet dus niet echt goed hoe dat "quote" gedoe werkt.
kan er iemand mij dat miss eens goed uitleggen?
merci
quote:Originally posted by stephen
klinkt belachelijk miss maar ik ben nog niet helemaal thuis in dit forum en weet dus niet echt goed hoe dat "quote" gedoe werkt.
merci
bedoel je dit?
dat doe je om bij het des betreffende berichtje op citeren te drukken
wat rechts boven in het bericht staat.
en het klinkt helemaal niet belachelijk hoor
je moest eens weten hoe lang het duurde voordat ik doorhad hoe je een link kon plaatsen
quote:Originally posted by stephen
merci
bedoel je dit?
dat doe je om bij het des betreffende berichtje op citeren te drukken
wat rechts boven in het bericht staat.
en het klinkt helemaal niet belachelijk hoor
je moest eens weten hoe lang het duurde voordat ik doorhad hoe je een link kon plaatsen
heey wist ik ook niet weet het nu dus wel meteen ff geprobeerd
Als ik het "gewoon op schrijf dan zie je niet wat ik bedoel daarom staat het in een code Als ik dus het stukje tekst wat nu in code staat zou laten staan, zie je een quote en niet wat ik wou zeggen
Misschien klinkt het voor mij heel simpel omdat ik al wat jaartje forum en niet beter weet, sorry Maar vraag het maar en ik probeer het beter uit te leggen
quote:Originally posted by Maantje
Als ik het "gewoon op schrijf dan zie je niet wat ik bedoel daarom staat het in een code Als ik dus het stukje tekst wat nu in code staat zou laten staan, zie je een quote en niet wat ik wou zeggen
Misschien klinkt het voor mij heel simpel omdat ik al wat jaartje forum en niet beter weet, sorry Maar vraag het maar en ik probeer het beter uit te leggen
Ik zie vrij vaak dat bijvoorbeeld bij het eerste gedeelte van de quote per ongeluk dit staat: [quote="Maantje ipv dit: [quote="Maantje"] (laatste is goed) Waarschijnlijk is het laatste gedeelte: "] per ongeluk weggehaald?
Donderdag 20 September 2007 9:52 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:16 pm