Ara kopen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vragen over gebruikerspagina, dagboek, papegaaienprofielen en foto albums

Auteur Onderwerp
Sigurd
Eitje

Ara kopen  Reageer met quote  

Hallo,

Een kennis van me heeft een Ara araurna, (geelblauw) en omdat hij gaat verhuizen naar het buitenland enzo had hij gevrgaagd of ik voor de ara zou willen zorgen etc(ik krijg hem). Maar gaat de ara geen problemen hebben omdat hij een nieuw baasje gaat krijgen?

Hier gaat hij niets te kort komen hij heeft een hele grote kooi en kan elke dag als het goed weer is mee naar buiten ( hij is erg tam) Maar gaat zijn gedrag niet veranderen nu dat zijn baasje voorgoed weg is?

Mvg,
Bericht Woensdag 23 Maart 2011 7:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

De vogel moet wennen aan zn nieuwe omgeving en baas en jij aan de vogel, dit heeft idd wat tijd nodig, maar dat wil niet zeggen dat het niet goed komt! Het kan al helpen als je de vogel bezoekt bij zn huidige baas en oefent met opstappen, eten geven, rondje lopen buiten. Dit geeft jullie beiden vertrouwen. Heb je al eens eerder een papegaai gehad?
Bericht Donderdag 24 Maart 2011 11:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sigurd
Eitje

Reageer met quote  

Ja, ik heb een roodstaart papegaai gehad, maar dat is een lange tijd geleden.
alvast bedankt voor de informatie
Bericht Donderdag 24 Maart 2011 2:27 pm
johan75
Waarschuwingen: 1

Reageer met quote  

Ja, ik vrees van wel. In het begin zal het enorm moeten wennen. Wat Laura B zegt zijn inderdaad goede manieren om dit proces zo aangenaam mogelijk te maken voor jullie beiden. Veel succes!
Bericht Woensdag 31 Augustus 2011 1:06 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:20 pm
  Berichten van afgelopen: