Computer filmpjes probleem

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vragen over gebruikerspagina, dagboek, papegaaienprofielen en foto albums

Auteur Onderwerp
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik heb een filmpje gevonden van Otto die wel klein genoeg was. Dus die staat dalijk erop, want die ben ik nu aan het opladen.
Maare...ik heb uitgevonden hoe ik een filmpje kan openen in Windows Movie Maker, maar ik snap nog niet hoe ik die dan kleiner kan maken... Kan dat alleen door er een stuk af te knippen?
Bericht Woensdag 17 December 2008 4:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee als je in windows movie maker zit en de filmpjes opslaat om te publiceren (jeetje dit is lang geleden, ik weet het zelf niet meer hahaha) dan zet hij ze automatisch om in WMV en dat is een kleiner bestand. Very Happy
Bericht Donderdag 18 December 2008 9:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Edit  Reageer met quote  

Per ongeluk reactie i.p.v. nieuw onderwerp geplaatst. Embarassed
Bericht Zaterdag 28 Februari 2009 11:36 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hihi, geen probleem. Kan gebeuren hé. Wink
Bericht Zaterdag 28 Februari 2009 6:41 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 8:38 pm
  Berichten van afgelopen: