Dit is vreemd.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vragen over gebruikerspagina, dagboek, papegaaienprofielen en foto albums

Auteur Onderwerp
weneri
Vlieger

Dit is vreemd.  Reageer met quote  

Hallo allemaal.

Ik wilde dus juist beginnen aan een nieuwe dagboekpagina, maar telkens als ik klik op "dagboekpagina bewerken" dan springt er 1 of ander raar schermpje in mijn beeld die zegt: explorer prompt" en er staan een aantal heel vreemde tekens in dat schermpje. Ik kan dit niet gewoon wegklikken, kan alleen op dat moment afsluiten met "ctrl alt del" Ik heb eht al een aantal keren opnieuw geprobeerd, maar ik kom maar gewoon niet erin om mijn dagboekje te bewerken. Crying or Very sad

iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

groetjes wendy
Bericht Donderdag 26 Januari 2006 10:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

geen idee, ik ga het ook eens proberen en zien wat er gebeurt. Mss een storing in het systeem?
Bericht Donderdag 26 Januari 2006 10:41 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

geen idee, ik ga het ook eens proberen en zien wat er gebeurt. Mss een storing in het systeem? Nee ik heb er geen problemen. Alles doet het hier. Probeer je computer weer eens op te starten, mss dat het dan beter gaat.
Bericht Donderdag 26 Januari 2006 10:42 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
weneri
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb de computer al opnieuw opgestart.
nog steeds werkst het niet, ik denk dat ik maar beter wacht tot erik straks thuiskomt, voordat ik op iets verkeerds klik.
Aaah en ik wilde zo graag wat nieuwe foto's van Stevie showen!! Crying or Very sad
Bericht Donderdag 26 Januari 2006 10:44 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

verdorie en ik ga eerder weg vandaag van het werk en kan ze dus pas morgen zien aaaaaah, wat een lijden
Bericht Donderdag 26 Januari 2006 10:46 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb hierover gisteren een topic geopend..
Ik heb de topic vanmorgen opnieuw gepost, omdat ik gisteren een ander account had gebruikt.
http://www.fluffies.org/nl/viewtopic.php?t=1687
Bericht Vrijdag 27 Januari 2006 11:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:20 pm
  Berichten van afgelopen: