foto's dagboek

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vragen over gebruikerspagina, dagboek, papegaaienprofielen en foto albums

Auteur Onderwerp
stephen
Vlieger

foto's dagboek  Reageer met quote  

wel het lukt niet weer diezelfde groote van foto's te gebruiken voor het dagboek.
mijn nero viewer doet het niet meer en nu moet ik het dus doen met een ander programma.
maar daar is het een slechte kwaliteit, kleine foto's n als ik wil vergroten zegt hij niet meer dan 100 kb.
wat moet ik nu doen?
Bericht Donderdag 20 December 2007 12:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: foto's dagboek  Reageer met quote  

Hoi Stephen. Kan je neroviewer niet deinstalleren en dan weer installeren? Je kan 'm misschien op de site van nero downloaden?
Probeer anders www.gimp.org
Da's wel een ingewikkelder programma maar heel erg goed! Very Happy
Bericht Donderdag 20 December 2007 10:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
stephen
Vlieger

Reageer met quote  

dat zal ik eens proberen.
merci
Bericht Vrijdag 21 December 2007 1:31 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Als ik een ander programma vind wat gemakkelijker is laat ik het weten. Het programma van Danny werkt ook goed: http://www.fluffies.org/nl/vra.....t5067.html
Bericht Vrijdag 21 December 2007 3:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
stephen
Vlieger

Reageer met quote  

ja ik moet nog eens zien.
de pc wordt een van deze dagen eens opgeruimt en gedeïnstaleerd en dan zal ik eens zien als het nog niet werkt
Bericht Vrijdag 21 December 2007 10:40 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ai.. Doe je het zelf? Vind het altijd zo'n karwei. Rolling Eyes Laughing
Bericht Vrijdag 21 December 2007 11:12 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ben ik blij dat mijn man daar redelijk wat vanaf kent want dat is prullen voor mij, ik zou daar niet veel van bakken hoor. Embarassed
Bericht Donderdag 10 Januari 2008 8:35 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Weet je.. Je moet het veel doen. Very Happy Net zoals 'leren fietsen'. Gewoon vaak doen!
Bericht Donderdag 10 Januari 2008 11:12 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jaja, ik hoor mijn man al bezig, als je het niet kan, blijf er dan vanaf en vraag het mij beter want nu kan ik helemaal opnieuw beginnen. Nee bedankt. Hij moet het mij maar eerst leren als ik iets nieuws wil van programma's of zo. Ik kan wel goed met programma's om maar installeren en zo van die dingen is niet mijn ding. Laat mij maar presentatie maken of kalenders waar je berekeningen in kan maken. Dat is meer mijn ding. Laughing
Bericht Vrijdag 11 Januari 2008 11:22 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hmmm en als je je eigen computertje hebt? Zou dat niets zijn? Gewoon een wat ouder computertje waarop je van alles kan doen? Zou dan wel eerst een ghost maken van je harde schijf. Dan kan je het altijd terug zetten als iets niet meer werkt. Very Happy
Bericht Zondag 13 Januari 2008 12:49 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ach, die heb ik nog wel maar dan moet ik boven gaan zitten op dat kamertje die nu als rommelkamer dient en die zal worden omgetoverd tot Joske zijn werkkamer. Daar is het zielig zitten, beneden is geen plaats voor nog een pc. Maar zal wel lukken, moet het hem gewoon even vragen en na veel vloeken en doen dan heeft hij het mij duidelijk uitgelegd want hij is zo van, snap je dat nu niet? Maar ja, het is niet omdat hij het kan dat ik het kan. Hij kan dan weer niet begrijpen hoe ik andere bepaalde dingen gebruik waar hij geen bal van snapt. Maar hij is heel goed in technische dingen. Maar troost je, eens hij het me goed heeft uitgelegd en ik het snap dan vergeet ik het ook niet meer. Wink
Bericht Zondag 13 Januari 2008 2:06 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Weet je, doceren is een vak, een kunst! Very Happy Het is ontzettend moeilijk om iets goed uit te leggen als je het zelf goed beheerst.
Misschien is het mogelijk om een schakelkastje te halen? Hiermee kan je dezelfde muis, toetsenbord & beeldscherm gebruiken. Alleen de pc is van jou dan. Je drukt op de knop op het schakelkastje en jouw pc is dan werkbaar met dezelfde muis, beeldscherm en toetsenbord als de pc die je nu hebt. Very Happy
Bericht Zondag 13 Januari 2008 3:46 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Weet je, doceren is een vak, een kunst! Very Happy Het is ontzettend moeilijk om iets goed uit te leggen als je het zelf goed beheerst.
Misschien is het mogelijk om een schakelkastje te halen? Hiermee kan je dezelfde muis, toetsenbord & beeldscherm gebruiken. Alleen de pc is van jou dan. Je drukt op de knop op het schakelkastje en jouw pc is dan werkbaar met dezelfde muis, beeldscherm en toetsenbord als de pc die je nu hebt. Very Happy

Dat is nog eens een idee. Wink
Bericht Zondag 13 Januari 2008 6:46 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ik moet even kijken hoe zo'n kastje heet. Hier heet het een switch view kastje.. Even zoeken wat de officiële benaming is..
KVM switches.
Ze hebben meen ik ook usb switches. Let eventjes op of het usb of ps/2 is!
Bericht Zondag 13 Januari 2008 7:17 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Ik moet even kijken hoe zo'n kastje heet. Hier heet het een switch view kastje.. Even zoeken wat de officiële benaming is..
KVM switches.
Ze hebben meen ik ook usb switches. Let eventjes op of het usb of ps/2 is!

Oké Sue, ik zal dat eens allemaal lief aan mijn mannetje laten lezen en die moet dat maar eens bekijken en als hij nog niet zo gepruld heeft met die computer om deze in orde te zetten dan moet dat wel lukken.
Alvast bedankt hé. Wink
Bericht Zondag 13 Januari 2008 8:35 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 22 Augustus 2008 4:39 am
  Berichten van afgelopen: