Foto´s uploaden in fotoalbum lukt niet

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vragen over gebruikerspagina, dagboek, papegaaienprofielen en foto albums

Auteur Onderwerp
Egwene
Vliegende acrobaat

Foto´s uploaden in fotoalbum lukt niet  Reageer met quote  

Ik heb een nieuw album aangemaakt. Ik zeg ´Foto´s uploaden´, bladeren, kies de foto´s en wil ze uploaden, maar dat laatste doet hij niet. Dan krijg ik onderin de grijze balk van internet *fout op de pagina*.
Zo missen jullie nog alle leuke foto's!

Ik heb dit trouwens als eens eerder gehad.
Bericht Woensdag 29 April 2009 6:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Foto´s uploaden in fotoalbum lukt niet  Reageer met quote  

Hoi Egwene, heb je het alleen met die foto's?
Heb je het probleem telkens met dezelfde browser?
Als het probleem aanhoudt, zou je mij dan je foto's willen sturen en de link van je fotoalbum? Dan zet ik de foto's erin en probeer ook uit te vinden wat er mis gaat.
Bericht Woensdag 29 April 2009 7:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Nee, niet alleen met die foto´s. De vorige keer waren het de foto´s van Donder en Bliksem. Had ik je toen nog gezegd ergens...
Browser...geen idee wat dat is eigenlijk Embarassed
De vorige keer lukte het later wel, maar ik weet niet wat er veranderd is. Ik heb in ieder geval niets veranderd toen, gewoon alles hetzelfde gedaan alleen later dus...
Bericht Woensdag 29 April 2009 7:34 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Vreemd.. Zou je volgende keer een printscreen van het geheel kunnen maken? Dan weet ik ongeveer hoe de foutmelding eruit ziet. Very Happy

Een browser: Firefox, internet explorer, google chrome, safari..
Bericht Donderdag 30 April 2009 7:01 am
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Hmm, ik ging het vandaag weer proberen en nu lukte het weer wel.
Lekker handig...
Bericht Donderdag 30 April 2009 7:29 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het kan eventueel ook aan de verbinding op dat moment liggen. Zou je me, als het nog een keer gebeurt, een printscreen willen sturen en het tijdstip waarop het gebeurt? Eventueel kan ik dan de foutmelding vinden.
Bericht Vrijdag 1 Mei 2009 6:37 am
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja, dat was ik dus van plan om gisteren te doen, maar toen lukte het ineens wel! Laughing
Volgende keer als het niet lukt ga ik mijn best ervoor doen!
Bericht Vrijdag 1 Mei 2009 11:09 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 8:48 pm
  Berichten van afgelopen: