Korte gebruiksaanwijzing om je eigen pagina te maken

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vragen over gebruikerspagina, dagboek, papegaaienprofielen en foto albums

Auteur Onderwerp
admin
Site Admin
Site Admin

Korte gebruiksaanwijzing om je eigen pagina te maken  Reageer met quote  

Dit is een compacte gebruiksaanwijzing om je eigen homepage op de fluffies.org site te maken.

Als je dat wil, kan je foto's toevoegen. Gebruik de upload knop als je een foto wilt toevoegen.
Als je de foto wilt verplaatsen, houdt dan je linkermuisknop op de foto, en sleep dan de foto naar de plaats waar je 'm neer wilt zetten.

Gebruik de Bewaar of Bewaar & stop knop om je pagina te bewaren en door te gaan met bewerken of om te bewaren en te stoppen met het bewerken van je homepage.
Druk op cancel om de veranderingen die je hebt gemaakt te annuleren.

Met deze knoppen kan je kiezen waar je tekst, foto's enzo wilt plaatsen.
Van links naar rechts kan je tekst, foto's etc links, midden, rechts of over de hele breedte plaatsen.
Met de op het plaatje geselecteerde knop zet je tekst, foto's etc in het midden.

De kleur van de achtergrond kan je veranderen met deze knop:

Als je iets intypt en de tekst selecteert door je linkermuisknop ingedrukt te houden waardoor je tekst selecteert zoals op het plaatje hier en drukt op (menu boven) kan je de kleur van de geselecteerde tekst veranderen.
Klik op de gewenste kleur en dan op OK als je de gewenste kleur hebt geslecteerd.
Met deze knoppen kan je de tekst vet, schuin, onderstreept of doorgehaald laten verschijnen.

Met deze knoppen kan je de inspringing verkleinen & vergroten. Houdt je cursor voor de tekst en druk dan op de vergroten/ verkleinen knop.
Bericht Maandag 3 Januari 2005 1:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Ziya
Moderator
Moderator

Eigen pagina  Reageer met quote  

haaay, hoe moet ik beginnen met het maken van een site Question
nadat ik je bericht had ontvangen ging ik meteen je nieuwe site bekijken Smile Echt mooi is het geworden Surprised
Kun je een paar tips geven hoe ik moet beginnen, moet nog een beetje wennen aan deze site Wink
En Flit is erg gaaf naast Iago en Zazu op die foto waar ze eten Surprised
doeii!
Bericht Donderdag 13 Januari 2005 8:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
admin
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoi Ziya-Cilek!

Bedankt voor je complimenten! Het heeft best lang geduurd voordat alles werkte enzo.. Sad
Je bent trouwens ons eerste nieuwe lid.. Smile

Als je op 'mijn gebruikerspagina' in het linkermenu klikt krijg je eerst een stukje tekst.
Als je daarmee accoord gaat, kan je beginnen met het maken van je eigen homepage..
Dan kom je op de startpagina waaruit je werkt om je eigen homepage te maken.
Als je dan op 'bewerken' drukt kun je beginnen met het maken van je eigen homepage! Smile

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust.. Smile

Veel plezier!
Bericht Donderdag 13 Januari 2005 9:10 pm
Sannie
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ik snap iets niet Sad
Als ik een lijn invoegd onder een stukje tekst, dan is de lijn wel zichtbaar als je de site aan het bewerken ben, maar niet als je m opslaat en daarna gaat bekijken...
Zien jullie wel lijnen op m,n pagina? Rolling Eyes
Bericht Woensdag 23 Februari 2005 5:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ehm, ik zie geen lijnen? Ik ga het ook eventjes proberen.. Smile

Ships, ik zie ze dus ook niet.. Sad
Ik heb geen idee hoe dat kan? Ik ga erachteraan!
Bericht Woensdag 23 Februari 2005 8:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sannie
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Administrator
Ehm, ik zie geen lijnen? Ik ga het ook eventjes proberen.. Smile

Ships, ik zie ze dus ook niet.. Sad
Ik heb geen idee hoe dat kan? Ik ga erachteraan!

Hihi dan ben ik niet de enige die ze niet ziet!! Wink
ja het lijkt me wel leuk als je je site update, om een lijn onder de oude foto,s/tekst te zetten Laughing
Bericht Vrijdag 25 Februari 2005 3:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Bleeeeh! Het kan niet verbeterd worden! GRRR! Ik moet even wachten totdat de nieuwe versie uitkomt..
Die schijnt minder bugs te hebben..

En als je de tekst een andere kleur geeft/ groter maakt of vet drukt?
Bericht Zaterdag 26 Februari 2005 10:42 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
wenn87
Eitje

Reageer met quote  

Wie weet toevallig hoe ik de mijn achtergrondkleur kan veranderen:S??? Embarassed
Bericht Woensdag 9 Maart 2005 4:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Volgens mij stond het antwoord op je vraag al hierboven?
Wellicht heb je er over heen gelezen..

Bericht Woensdag 9 Maart 2005 6:56 pm
FRANS.LENA
Eitje

Re: Korte gebruiksaanwijzing om je eigen pagina te maken  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by admin
Dit is een compacte gebruiksaanwijzing om je eigen homepage op de fluffies.org site te maken.

Als je dat wil, kan je foto's toevoegen. Gebruik de upload knop als je een foto wilt toevoegen.
Als je de foto wilt verplaatsen, houdt dan je linkermuisknop op de foto, en sleep dan de foto naar de plaats waar je 'm neer wilt zetten.

Gebruik de Bewaar of Bewaar & stop knop om je pagina te bewaren en door te gaan met bewerken of om te bewaren en te stoppen met het bewerken van je homepage.
Druk op cancel om de veranderingen die je hebt gemaakt te annuleren.

Met deze knoppen kan je kiezen waar je tekst, foto's enzo wilt plaatsen.
Van links naar rechts kan je tekst, foto's etc links, midden, rechts of over de hele breedte plaatsen.
Met de op het plaatje geselecteerde knop zet je tekst, foto's etc in het midden.

Als je iets intypt en de tekst selecteert door je linkermuisknop ingedrukt te houden waardoor je tekst selecteert zoals op het plaatje hier en drukt op (menu boven) kan je de kleur van de geselecteerde tekst veranderen.
Klik op de gewenste kleur en dan op OK als je de gewenste kleur hebt geslecteerd.
Met deze knoppen kan je de tekst vet, schuin, onderstreept of doorgehaald laten verschijnen.

Met deze knoppen kan je de inspringing verkleinen & vergroten. Houdt je cursor voor de tekst en druk dan op de vergroten/ verkleinen knop.

Bericht Zondag 27 Maart 2005 12:40 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

FRANS.LENA: Ik zag alleen mijn eigen bericht, had je een vraag? Smile
Bericht Maandag 28 Maart 2005 11:37 am
krabi
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Kan foto's erop zetten Very Happy maar totaal nog ni met werken komt wel o k i d o ki se Very Happy maar kheb vraagje kan ik foto's er al op zetten en tekst zonder dat dit al te zien is snappi??Kan ik het bewaren ?Of als er al iets opstaat is dat dan onmiddellijk te zien?
Bericht Maandag 13 Juni 2005 9:26 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Als je er iets op zet, is het volgens mij onmiddellijk te zien. (Als je op bewaar hebt gedrukt tenminste, anders nog niet!)
Bericht Dinsdag 14 Juni 2005 9:30 am
Carmen
Eitje

Deze knop staat er bij mij niet bij? Dus kan ik de kleur van de achtergrond niet instellen,weet iemand hoe dat kan?
Bericht Vrijdag 29 Juli 2005 11:18 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Wat vreemd? Zou je een printscreen willen maken van hoe de editor er bij jou uit ziet?
Bericht Zaterdag 30 Juli 2005 6:52 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 11 Oktober 2008 12:19 am
  Berichten van afgelopen: