ons babytje ??? en opa coco

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien en parkieten foto's/ filmpjes

Auteur Onderwerp
anjef
Eitje

ons babytje ??? en opa coco  Reageer met quote  

hier de eerste foto's van ons

http://i192.photobucket.com/al.....0_0520.jpg
dit is onze baby groenvleugel .hier is hij/zij ongeveer 2 wwekjes ze is geboren op 22 juli

http://i192.photobucket.com/al.....0_0519.jpg

en dan hier een fotootje van coco onze blauwvoorhoofd amazone. hij is meer dan 40 jaar oud en al meer dan 7 jaar n het gezin
http://i192.photobucket.com/al...../koko1.jpg
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 9:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: ons babytje ?????????? en opa coco  Reageer met quote  

Wow! Wat is Coco een mooie amazone, je zou niet zeggen dat hij al op leeftijd is zeg! Very Happy

Wat een liefje is jullie groenvleugel. Hij zal de komende weken alleen maar mooier worden.

PS Ik verplaats jullie topic naar een ander forum..
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 10:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
anjef
Eitje

Reageer met quote  

uuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh
waarheen?
groetjes anja en jeff
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 10:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hierheen.. Wink Heb een link laten staan in het forum waar je je bericht had gepost.. Dit is het nieuwe forum: http://www.fluffies.org/nl/pap.....-vf22.html
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 10:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

oh wat een schatje zeg dat zo iets zon mooie grote vogel kan worden verbaas ik me elke keer weer over Very Happy
en wat is coco mooi zeg die zit echt mooi strak in zn veren Very Happy
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 10:23 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat een mooie amazone zeg.
En dat baby'tje. Prachtig.

Waar heb je hem gekocht??
Wordt ie door de ouders of met hand groot gebracht??
Bericht Maandag 6 Augustus 2007 11:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
anjef
Eitje

Reageer met quote  

onze baby komt bij een hobby kweker uit andijk.
ze word met de hand gevoerd en grootgebracht.
wij krijgen haar als ze ongeveer 6 weken is.
Bericht Dinsdag 7 Augustus 2007 7:21 am
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ow,okee.
Is het jong verstoten????
Hebben jullie ervaring met handopfok?? naar het aantal gaaien te zien,denk ik mss. van wel.

Heel veel succes met de handopfok.
Bericht Dinsdag 7 Augustus 2007 7:55 am
anjef
Eitje

Reageer met quote  

nee het is niet verstoten voor zover ik weet. ik weet wel dat de ouders niet tam zijn. het ei is in een broedmachine uitgebroed.
we krijgen uitgebreid les over hoe we verder moeten voeren.
we krijgen hem ook pas mee als we het zelf goed kunnen.
maar geen zorgen hoor dat gaat helemaal goedkomen.
het is voor ons ook een nieuwe uitdaging.
we zien ons babytje ook echt als een baby en daar hebben we wel al een hoop ervaring mee en onze nieuwe gaat dezelfde aandacht krijgen als onze echte kinderen hebben gehad.
we hebben ons al een hele tijd laten informeren over alles wat met ara's te maken heeft en we hebben al de nodige boeken versleten.
Bericht Dinsdag 7 Augustus 2007 8:07 am
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Tja,dan zal er toch iets zijn,waardoor de kweker de eieren weg neemt.
Dat de ouders niet tam zijn,heeft daar weinig mee te doen,ik denk dat dat bij 95% van de kweekoppels zo is.

De eerste weken van de voeding,zou eigenlijk door de ouders moeten gebeuren,omdat ze hierdoor essentiele stoffen binnen krijgen,die met pap niet te verstrekken is. Helaas komt het vaak genoeg voor,dat ouders de eieren al verstoten of kapot maken,dan moet je idd. zelf ingrijpen.

Wel super,dat jullie goede begeleiding hierbij krijgen,want handopfok is niet niets. Er kunnen zeer veel dingen bij fout gaan,vaak met alle gevolgen van dien.
Bericht Dinsdag 7 Augustus 2007 8:14 am
anjef
Eitje

Reageer met quote  

we hadden inderdaad wel iets begrepen dat ze de ervaring hadden met kapotte eieren en eieren die aan de kant waren geschoven.
ik zal de volgende keer eens vragen wat ook al weer de precieze reden is waarom ze de eieren weg halen.
Bericht Dinsdag 7 Augustus 2007 8:19 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het zal inderdaad een hele uitdaging zijn maar wel erg leuk denk ik. Je hebt neem ik aan, ervaring met handopfok? Kan je op de kweker terugvallen als het niet goed mocht gaan? Probeer van te voren ook een vogelarts te vinden die je kan bellen in geval van nood. Wink
Bericht Dinsdag 7 Augustus 2007 7:08 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat is ie nog klein en onvoorstelbaar dat daar toch een grote vogel uit groeit. Veel succes met hem.

en jullie amazone is ook erg mooi.
Bericht Donderdag 9 Augustus 2007 12:14 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:25 pm
  Berichten van afgelopen: