tekst onder de vogelfoto plaatsen.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Vragen over gebruikerspagina, dagboek, papegaaienprofielen en foto albums

Auteur Onderwerp
Marian Vermaas
Eitje

tekst onder de vogelfoto plaatsen.  Reageer met quote  

Hallo.

Ik wilde een tekst onder de foto`s zetten maar krijg het niet voor elkaar.Hoe moet ik dat doen?Ik wilde nieuwe foto`s er op zetten.groetjes Marian
Bericht Zaterdag 12 April 2008 9:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Met paint kun je het wel doen, gebruik je paint?
Bericht Zaterdag 12 April 2008 10:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: tekst onder de vogelfoto plaatsen.  Reageer met quote  

Hoi Marian, je kan je foto's uploaden in je foto-album (Nog niet bewerkt) Daarna kan je op het 'sleuteltje/baco' klikken waarna je door wordt gestuurd. Je krijgt dan drie tabs te zien: HOME, EDIT en CREATE.
Kies CREATE. Links boven staat dan (onder de tabs) EFFECTS, TEXT, SHAPES en wat meer. Kies TEXT. Je kan dan kiezen uit verschillende lettertypen en in het vakje 'Type here and click Add to place text' kan je je tekst intypen. Vervolgens kan je de tekst verplaatsen, verkleinen, een kleurtje geven etc.
Veel succes!
Bericht Zondag 13 April 2008 11:28 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Marian Vermaas
Eitje

Reageer met quote  

Ik heb gekeken maar ik zie helemaal geen sleuteltje of baco,heb mijn foto album geopend,heb gekeken maar zie niets ook niet onder bladeren.wat doe ik fout Stom! Stom!
Bericht Zondag 13 April 2008 12:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Je moet als je je foto album opent (http://www.fluffies.org/nl/fluffies_myalbums.php) op fotoalbum bewerken drukken. Smile Onder ieder plaatje zie je vier icoontjes. Je moet het eerste icoontje hebben.. Smile
Bericht Zondag 13 April 2008 12:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 7 September 2008 10:53 pm
  Berichten van afgelopen: